جدیدترین غزل سمیه اکبری شاعر جوان سبزواری

سمیه اکبری جدیدترین غزل خود را که به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در محفل صمیمانه شاعران سبزواری خوانده بود، برای انتشار عمومی در اختیار مجله اینترنتی اسرارنامه قرار داد.

به گزارش اسرارنامه این شاعر جوان که از بانوان مطرح شعر امروز سبزوار است، پنجشنبه گذشته 27 شهریور ماه با حضور در محل دفتر این مجله ضمن شرکت در محفل صمیمانه شاعران سبزواری جدیدترین غزل خود را رونمایی کرد.(گزارش محفل صمیمانه شاعران سبزواری دردفتر اسرارنامه)

گفتنی است، در میان شاعران سبزوار معروف است که اکبری هر 6 ماه یک غزل جدید و ناب از سروده های خود را در انجمن ها می خواند بنابراین مطالعه جدیدترین غزل این شاعر گزیده کار دیار سربداران می تواند  برای دوستداران و دنبال کنندگان جریان شعر سبزوار  از جذابیت خاص خود برخوردار باشد.

لازم به ذکر است سبزوار در میان نسل جوان خود شاعران خوش ذوق بسیاری دارد که بنا به دلایل مختلف شعر آن ها چنان که باید و شاید در سطح کشور معرفی  نشده است. شاید یک دلیل این عدم معرفی کافی شعر سبزوار در یک دهه گذشته چاپ نشدن کتاب های شعر بسیاری از شاعران این شهرستان باشد.

به نظر  می رسد اگر مسوولان مربوطه و یا انتشاراتی هایی معتبر در سطح کشور یا سبزوار حاضر شوند برای چاپ کتاب شعر شاعران جوان حمایت های لازم را از آنان به عمل آورند، اکبری  و دیگر شاعرانی  مانند او بتوانندجهت معرفی بیشتر شعر دیار سربداران در سطح کشور، مجموعه های شعری خود را به چاپ برسانند.

در ادامه جدیدترین غزل سمیه اکبری منتشر می شود:

مثل شکوه یال اسب ترکمن در باد

بگذار آرایش بگیرد موی من در باد

دارد قطاری گل به دنیای تو می پیچد

از ایستگاهی که تکاندم پیرهن در باد

مغرور و عاشق خیز بردار و شکارم کن

آرایه ها دارد نبرد تن به تن در باد

از شب ستاره می چکد، صد شعر می افتد

هی از دلم در دامنم، هی از دهن در باد

کوهی به تن داری کمی آغوش خود واکن

بگذار قد قامت بگیرد روح من در باد!

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جدیدترین غزل امیراحسان دولت آبادی شاعر جوان سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما