رفع مشکلات بازنشستگان ارتش را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، اسدالله حیدری در مراسم افتتاح ساختمان جدید کانون بازنشستگان ارتش در سبزوار با بیان اینکه جانفشانی و ایثارگری یادگاران 8 سال دفاع مقدس سبب شکست دشمن و پیروزی ملت ایران شد، اظهار کرد: ایثارگری رزمندگان اسلام سبب شد تا ما در این جنگ حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه ارتش همواره در کنار ملت و تابع دستورات رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: بازنشستگان نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان یادگاران این دوران پر افتخار هستند و وظیفه مهمی را در حوزه انتقال مفاهیم جنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی برعهده دارند.

مسئول کانون بازنشستگان ارتش با اشاره به مشکلات بازنشستگان ارتش خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با مشکلات مهمی از جمله مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند.

حیدری با بیان اینکه دولت با محدودیت‌هایی در حوزه‌های مختلف مواجه شده است، تاکید کرد: ما به دنبال حل منطقی مشکلات بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش هستیم و امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

مسئول کانون بازنشستگان ارتش گفت: تصویب قانون خدمات کشوری بازنشستگان در سال 86 و اجرای آن در سال 87 از اقدامات کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

علی اصغر استیری، رئیس کانون بازنشستگان آجا در سبزوار نیز با اشاره به اینکه بیش از 700 نفر عضو این کانون هستند اظهار کرد: این کانون در سال 65 تاسیس شده که در آن اعضا سه سازمان ارتش ،نیروی انتظامی و کمیته انقلاب عضو بودند.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی صورت گرفته تا ساختمان جدید این کانون خریداری و کانون به آن منتقل شود، افزود: در حال حاضر این کانون در ساختمانی به ابعاد 120 متر در زیربنای 85 متر و به مبلغ 150 میلیون تومان خریداری شده است.

 

منبع :خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments

شریفی فر

سلام چرا اضافه حقوق سا ۹۷ فروردین پداخت نشد با وجود اینکه کلیه جنسها در بازار اضافه شدهاند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما