دارو سازی طاها در مدیریت ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی ثانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت داروسازی طاها و شرکت سیمان سبزوار  از نوع سهامی عام هستند، اظهار داشت: متاسفانه ضعف‎‌های مدیریتی این دو شرکت و سقوط ارزش سهام آنها سبب شد تا نوعی بی‌اعتمادی در بین همشهریان سبزواری  در حوزه سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها حاصل شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: در دوره نهم نمایندگی مجلس وزیر صنایع و معادن برای بررسی مشکلات این کارخانه‌ها به شهرستان آمدند و حتی تسهیلاتی را نیز برای آنها فراهم شد، اما متاسفانه مشکلات مدیریتی باعث شده تا این کارخانه‌ها نتوانند از شرمندگی سهام‌داران خود خارج شوند.

وی با بیان اینکه ضعف‌های مدیریتی موجود در این کارخانه‌ها سبب شده تا مردم در پروژه‌هایی مانند پتروشیمی سبزوار مشارکت نکنند گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر مدیران این مجموعه‌های صنعتی در فکر ایجاد تحولات خوبی در این حوزه باشند.


منبع : خبرگذاری فارس
نظرت را بنویس
comments

دانشجو

مرکز علمی و کاربردی شماره 2 خیلی بی نظم و بی در و پیکر است و برخورد و رفتار کارکنان ان خیلی توهین آمیز و کستاخانه است.

علی

کاملا فرمای اقای دکتر محسنی درست است. وقتی مسوولی طاها فردی است که از سبغه مدیریتی خوبی برخوردار نیست و نمونه عدم تدبیر ایشان در مرکز علمی و کاربردی شماره 2 مشهود است، طبعا نباید انتظار نتیجه خوبی داشت. چه خوب است که نماینده محترم این مشکل را رفع بفرمایند با انتخاب فردی مناسب.

mahdi

کاملا درست است، بهتر از با جایگزینی فردی دلسوز و کاربلد این معضل حل شود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما