امام جمعه موقت ششتمد: معلمان خود را برای جهاد بزرگ آماده کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدباقر اسلامیخواه در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد سبزوار افزود: معلمی شغل انبیا است که وظیفه تعلیم و تربیت آینده سازان کشور را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انتظار ما از دانشگاهها و آموزش و پرورش این است که به فعالیتهای قرآنی ، فرهنگی و تبیین جایگاه رفیع ولایت اهتمام بیشتری بورزند.

امام جمعه موقت ششتمد اظهار داشت: آموزش و پرورش در انتخاب معلمان پرورشی با دقت نظر بیشتری عمل کنند.

حجت الاسلام اسلامیخواه همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام حوادث مختلفی را برای کشور بوجود آوردند که همگی با درایت و تدبیر امام راحل خنثی شد.

وی افزود: دشمن که نمی خواست قدرت خود را در منطقه از بین رفته ببیند تدارک حمله نظامی از طرف کشور همسایه را در برنامه کاری خود قرار داد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ و نزاع واژه قشنگی نیست اما فرزندان این مرز و بوم به خوبی این موضوع را مدیریت کرده و بسیار هنرمندانه و متعهدانه در هشت سال دفاع مقدس از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند.

امام جمعه موقت ششتمد به سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه انس و الفتی خاصی با این امام همام دارند.

حجت الاسلام اسلامیخواه ادامه داد: مردم ششتمد آماده برگزاری مراسمات ایام شهادت هستند تا هرچه بیشتر ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) و این امام همام نشان دهند.

وی گفت: امام جواد(ع) شاگردان خوبی تربیت و نمایندگان شایسته ای به مناطق مختلف اعزام کردند.

ششتمد در 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.

منبع :ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما