مردمانه 8 (ویژه مردم و شهردار)

در روزهای گذشته یکی از بیشترین نظرات ارسال شده از سوی مخاطبین به اسرارنامه پیرامون عملکرد شهرداری سبزوار و جریان های متفاوت رسانه ای که در موافقت یا مخالفت با وی به راه افتاده است ، اختصاص پیدا کرد.
همین موضوع اسرارنامه را برآن داشت که جدیدترین صفحه مردمانه را به صورت ویژه مردم و شهرداری تنظیم نماید.
گفتنی است سایر نظرات مخاطبین گرامی که در موضوعاتی به جز عملکرد شهرداری بیان شده است ، در شماره بعدی مردمانه منتشر خواهد شد.
ضمناً تصویراستفاده شده در عکس این صفحه از وبلاگ هوادان حسین مقصودی شهردار سبزوار انتخاب شده است . این عکس ها نشان دهنده گوشه هایی از تلاش کارگران زحمت کش شهرداری درامور عمرانی شهرسبزوار است.
برای مشاهده عکس های بیشتر در این زمینه می توانید به پیوند زیرمراجعه نمایید:
وبلاگ هواداران حسین مقصودی شهردار سبزوار

لازم به ذکر است اقدامات وسیع شهرداری کنونی سبزوار در زمینه های عمرانی و آبادانی در گوشه و کنار شهر موجبات اشتغال تعداد زیادی از جوانان سبزواری را در سطوح مختلف فراهم آورده است. به طوری که حتی مقصودی در بسیاری از سخنرانی های خود اعلام داشته امروز شهرداری بزرگترین کارآفرین سبزوار است.
البته اسرارنامه معتقد است بر اقدامات شهرداری سبزوار نقدهایی نیز وارد است که در بعضی مطالب قبلی به آنها اشاره کرده ایم اما اینک شمار زیاد نظرات مخاطبین این وبسایت نشان دهنده رضایت نسبی همشهریان گرامی از عملکرد شهردار کنونی سبزوار است:


همشهری boy_m_1990@yahoo.com 
پيام: باسلام.
افرادحقیربرای عقده گشایی وبزرگ شدن همیشه افرادبزرگ راموردتمسخرقرارمیدادند.این موضوع چیزجدیدی نیست خوشبختانه شهردارمصمم شده برای پروژه های بزرگتروباکیفیتتر.برای مردم جوین وجغتای نیازی به ناراحتی نیست چونکه عدم توسعه وپیشرفت اسفراین بعدازجداشدن وپیوندقومی وقبیله ای بابرادران وخواهرانشان درمنطقه سربداران وازهمه مهمتردرگیربودن توسعه وپیشرفت این منطقه درگرو پیونداین شهرهای منطقه است.
وامابه کوری چشم بدخواهان بخصوص سایتهای کوتوله نماینده های شهرمون بسیارهماهنگ تر شدندوخبرهای خوش ازمجلس برای سبزوارمیرسه.اخباری که معمولابرای رای آوردن میذارن درماههای پایانی دوره نمایندگی.تمامی کارهاتقسیم شده ومنتظراخباربسیاربسیارخوشی درآینده نزدیک باشین .
حدودیکماه قبل درمشهدنمایندگان سربداران درحضورجناب واعظ طبسی کارهای مهمی کردندکه اجازه بدین خودشان به موقع اعلام میکنند.فقط بدونین که 2فرماندارجدیدشهرستانهای جدیدمنطقه اعلام میشه وحدود6شهربه منطقه اضافه میشه و...بقیه ماجراروتاقبل ازپایان این دوره ریاست جمهوری میبینین.
ولی مسئله مهم خواستن برای ما شدنه وهیچ ناراحتی ازمسائل بالانداشته باشین مردم آگاهند.مردم سبزواردرهمه جاازشهردارشون تعریف میکنندویک جمله معروف سرزبونهاهستش واون اینه که سبزوارکی اینجورآبادبودتاقبل ازاومدن مقصودی؟
خداخیرش بده.درموردجوین وجغتای بخاطروابستگی قومی وقبیله ای همیشه مثل برادروخواهران خودشون میدونن ومردمی سخت کوش ومیمان دوست میدونن.ایکاش اجازه میدادن این کوتوله ها که خودمردم این مناطق جواب این حقیران رومیدادند.خوشبختانه نظرمردم درخصوص نماینده هاهم به همین صورت است ومردم دعامیکنن نماینده های شهرشون روبخاطراینهمه کارهای خوبی که درمدت کوتاه عمرنمایندگیشون انجام دادند.درهرصورت خودتون همه چیزوبعدازخدابسپارین به نماینده هاتون.ممنون
تاريخ: 14 شهريور 1391 
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان

همکار (علی اکبری) :
پيام: با سلام و احترام، همکاران گرامی با تشکر از نشر این خبر. جای بسی خرسندی است که هنوز سایت ها و دوستانی پیدا می شوند که بدور از توجه به همه مسائل و بدون هیچ قصد و غرض های مغرضانه ای ما را در توسعه و عمران شهری کمک و یاری می کنند.
بله دوستان همراه همیشگی ما، متاسفانه در ماه اخیر شاهد برخی بی مهری ها از سوی برخی همکاران بودیم بگونه ای که غرض ورزی ها نه تنها شهردار پرتلاش که حتی اکثر کارکنان خدوم شهرداری و حتی وب سایت شهرداری و شخص بنده را نیز نشانه رفت. در هر صورت خرسندیم که هنوز هستند کسانی که ما را علیرغم همه مشکلات در راستای آبادانی این کهن شهر تاریخی و فرهنگی همراهی می کنند.
با تشکر علی اکبری 
تاريخ: 15 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان
 
کاظم 
پيام: مطلب خوبی بود. کامل بود و به بسیاری از حقایق این روزها پرداخته بود. اما چه فیاده دارد؟ من فکر نمی کنم این افرادی امثال مدیران سایت ...............................دست از این توطئه گری ها و دو به هم زنی هاشان بردارند. اگر هم اینها دست بردارند باز کسان دیگری پیدا می شوند. مثل وقتی که سایت سلام سبزوار بسته شد و باز بعد این سایت .................. سر در آورد.
اما کلاً از این جور مطالب اگر بازهم منتشر کنید خیلی لازم است به نظرمن . تا مردم آگاهتر شوند.
تاريخ: 15 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان


علی مزینانی | ايميل: alimazinani@mihanmail.ir | وبسايت: http://shahedanekavir.blogfa.com/
پيام: متاسفانه این اختلاف وچنددستگی تا کنون نتوانسته سبزواربزرگ را به حق قانونی خود برساندگاهی چهره های مطرح که با رأی مردم برجایگاه رفیع دولتی تکیه زدند یادشان رفت که قبل ازاین یک سبزواری بوده اند بیایید دست دردست هم دهیم وزادگاهمان را بسازیم
شاهدان کویرمزینان
تاريخ: 16 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان


کاظم 
من هم قبول دارم که باید برای اطلاع رسانی مردم هم که شده حتی اگر آنهایی که عمداً مطالب تخریبی را منتشر می کنند روششان را تغییر ندهند اما شما و بقیه رسانه های سالم باید برای اطلاع مردم هم که شده این مقالات را انتشار دهید.
فقط مراقب باشید که وقتی این کار را می کنید ممکن است هزار جور تهمت و افترا به پای خودتان ببندند. به هرحال آنان که تهمت زدن و توهین کردن برایشان آسان شده ، بعید نیست به خود شما هم که در مقابلشان قرار گرفته اید تهمت بزنند و توهین کنند.
خدا پشت و پناهتان باشد چون شما امروز در خط مقدم یک جبهه هستید.
تاريخ: 17 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان


قاسمیان
پيام: سلام برشما.
مقاله تان را کامل خواندم. مطلب کاملی بود.همیشه این سایت را می خوانم.
می خواهم بگوییم خیلی جای نگرانی نیست.
اینهایی که این کارها را می کنند هیچ کاری از پیش نبرده ا ند تا به حال.
مگر نمی بینید این همه که به حساب خودشان به شهردار سبزوار هزارجور فحش و تهمت و افترا زدند یا در زمان انتخابات محسنی را کوبیدند نه شهردار عوض شد ، نه کارهایش را قطع کرد و محسینی هم باز دوباره با افزایش رأی نسبت به دوره قبل به عنوان نماینده اول شهرستان به مجلس رفت. پس یعنی اینها هیچ کاره اند . 
شما هم زیاد کاری به کارشان نداشته اباشید . چندتا آدم بی قدرت و فلک زده دور هم در دو سه سایت به قول خودتان خاله زنکی جمع شدند مثل سریال برره مراسم نخودچی خورون راه می اندازند و پشت سر این و آن حرف میزنند.
هرچه قدر حرفهای شمسی خانم و عقدس خانم و کبری خانم هایی که تا ده دوازه سال قبل سرکوچه ها می نشستند و پشت سر دیگران حرف می زدند به جایی می رسید حرف های این شمسی خانم ها وعقدس خانم های مدرن که حالا توی اینترنت می نشینند و هی ......... می زنند ، به جایی می رسد.
می بینید که مقصودی کماکان دارد کار خود را می کند . محسنی هم در مجلس است و دیگران هم به کارخود مشغولند .
پس دیگر جای نگرانی نیست. اگر می توانستند کاری بکنند تا حالا کرده بودند.
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان
تاريخ: 17 شهريور 1391 ساعت: 01:20

 ***ستاره بارون*** 
پيام: کدوم آمدم چولمنگیه که فرق انتقادو از تخریب تشخیص نده؟؟؟؟؟؟؟؟
اینا با این کارا گور خودشونو می کنن.
مردم الآن خیلی رو وحدت حساس شدن . هرکس کاری کنه که وحدتو به هم بزنه خودشو پیش مردم خراب کرده. 
گیردادناشون به مقصودی و محسنی و بقیه فعالین شهرم واسه مردم رنگی نداره. انگار تو شهر نه پلیس هست نه دادگستری هست نه قانون هست نه حتی یک دونه بسیجی وجود داره که اگر اینقد فساد کنه یک اداره هیچ کس جلوشونگیره. فقط و فقط یکی دوتا سایت نویس شدن ناجی شهر!!!!
خوب مسلمه که این بیچاره ها از کجا دارن میوسوزن.
به خصوص این سایت ...................... که کاملاً تکلیفش روشنه. دقیقاً از حدود سه هفته به انتخابات مجلس سال 90 افتتاح شد واولین مطالبش هم هممه علیه محسنی بود. اما وقتی خیط شد و مردم برای ................ تره خورد نکردن حالا شمشیرو از رو بستن. 
و باز دارن برای انتخابات شورای شهر نقشه میکشن که نیروهاشونو به شورا بفرستن و مدیریت شهرو به دست بگیرن.اما چون این سایت خودشو لو داده به نظرم سنگین تراینه که اینباردیگه اینقدر ضایع وارد میدون نشه.
والسلام نامه تمام .**********قربون همه بامراما
****************************************************
تاريخ: 18 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان



شهردار دوست 
پيام: سلام . 
به قول شما مردم ما واقعاً مردیم فهیم و آگاهند. حتی اگر گاهی دررفتارهای ظاهریشون عمق درک و بینش سیاسی و اجتماعیشون رو نشون ندن اما بسیار زیرک و تیزهوشن.
مثلاً در همین مورد که شما درمورد رفتارناسالم بعضی رسانه های محلی اشاره کردید ، افراط گری این گروه بالاخره واکنش های شدیدمردم آگاه سبزوار را به دنبال آورده و ممکنه بیشتر هم بشه.
به طوری که من حتی توی صف های نونوایی و تاکسی و بقیه جاهای معمولی که دریکی دو هفته اخیر رفتم دائماً شنیدم مردم از اقدامات مسئولین شهر به خصوص مقصودی که خودش یک شخصیت مردمی است حمایت می کنند و همه میگن یک عده می خوان مقصودی رو زمین بزنن. وبعد میگن اونایی که می خوان مقصودی رو به زمین بزنن همونایی هستن که منافعشون به خطر افتاده و مقصودی نگذاشته مثل بودجه های شهری به جیبشون سرازیر بشه.حالا مسلماً دارن برای مقصودی میزنن.
تازه غیراز مردم عادی رسانه ها هم همه به خوبی با درک شرایط فعلی دارن ورود خوبی به بحث حمایت از شهرداری سبزوار پیدا می کنند. مثلاً سایت صبح سبزوار با انتشار مطلب شانتاژممنوع خیلی واضح تر و دقیق تر از اسرارنامه به بحث حمایت از مقصودی وارد شده.
حتماً بریدبخونید.
تاريخ: 20 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان


فاطمی 
پيام: از عجایب کار این آقایان تخریب کننده و مخالف توسعه سبزوار این است که وقتی برای تخریب و شهردار محبوب شهرمان مطلب کم می آورند ، می آیند و به خاطر میادین و خیابان های غیراستانداردی که چهل پنجاه سال قبل ساخته شده ، به مقصودی انتقاد وارد می کنند.
یک مطلبی منتشر کرده بودند اخیراً که میادین سبزوار و خیابان هایش را به تمسخر گرفته بودند و بعد به این نتیجه رسیده بودند که سازندگی سبزوار یک گریم و بزک بیشتر نیست. خوب هرکسی می فهمد این مطالب مطالب ناامیدکننده بی فایده است.
یعنی حالا دیگر باید نشست و دست رو دست گذاشت.
اینها اگر یکی از نیروهای خودشان روی کار می آمد یعنی چه کار می کردند؟
فقط به یک کسانی نمی خواهند سبزوار پیشرفت کند.
اگرنه این همه اقدامات خوب مقصودی مثال زدنی است.
تاريخ: 20 شهريور 1391
پيام براي: خطر اختلاف افکنی ، نشراکاذیب، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسئولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان


 نوشین
پيام: سلام.
من یک دانشجوی سبزواری هستم و از هواداران وبلاگ حسین مقصودی.
عملکرد جناب شهردار در این یک سال واقعا قابل تقدیر است.حسین مقصودی به فکر مردم و آبادی شهرمان است.
وبلاگ هواداران جز حقیقت نمی نویسد.
تاريخ: 22 شهريور 1391
پيام براي: شهرداری سبزوار خبرسازترین سوژه یک سال گذشته رسانه های محلی




احسان
پيام: مطلب صبح سبزوار واقعا صحیح است سایت ..................بجای این مسائل و خراب کردن مسئولان راهکار بدهد انتقاد و از همه مهمتر تخریب کار اسانی است
تاريخ: 22 شهريور 1391
پيام براي: شهرداری سبزوار خبرسازترین سوژه یک سال گذشته رسانه های محلی



عسل
پيام: با احترام
من یک دانشچوی دانشگاه آزاد رشته ی صنایع غذایی هستم و کمترین شناخت را از شهردار شهر شما دارم ولی به جرائت می گویم در این سه سالی که مهمان شما هستم شاهد حداقل زیبایی در پارک ها و معابر داخل شهر هستم و وقتی والدینم به دیدنم می آیند از تغییر و تحول در شهر تعریف می کنند و برایشان جالب است که این تغیرات تا این حد ملموس و قابل درک است
تاریخ : 21شهریور 1391
پيام براي: شهرداری سبزوار خبرسازترین سوژه یک سال گذشته رسانه های محلی


آقا معلم| وبسايت: http://www.khialeparvaz.blogfa.com
پيام: سلام
من به عنوان یک فرهنگی که دورادور شاهد تلاش های یک ساله شهردار عزیزمان بوده ام به صراحت می گویم:
دیدن زحمات شهرداری در طول یک سال گذشته با این سرعت و کیفیت شاید برایمان عادت شده و فراموش کرده ایم که در گذشته اوضاع چطور بود و حالا چطوزی شده.
دوستان و اقوام اینجانب وقتی وارد سبزوار می شوند اولین چیزی که می پرسند این جمله است مگه چه خبره تو شهر که همه جا در حال تغییر و تحول است .
بیایید بدور از تعصبات و کمی چشم پوشی از کم کاری یا اشتباهات احتمالی از شهردار جوان و شجاع و نترس شهرمان حمایت کنیم و نگذاریم تعصبات سیاسی یا جناحی باعث شود روند تغییرات در شهر کند یا متوقف شود که همه مدیون هستیم
تاريخ: 21 شهريور 1391
پيام براي: شهرداری سبزوار خبرسازترین سوژه یک سال گذشته رسانه های محلی


محسن | ايميل: mohsen29.sani51@yahoo.com
پيام: سلام
من یک سبزواری هستم و به دور از هر گونه تعصبات سیاسی و گروهی به داشتن یک همشهری عزیز و پر تلاش و زحمتکش که سبزوار را از یک برهوتی که خاک بی خیالی روی آن پاشیده شده بود و زنگار از در و دیدار آن وارد می شد نجات داد تقدیر و تشکر می کنم و امید دارم که همچنان انگیزه خدمت رسانی در ایشان قوی باشد و بدخواهان در ایشان نتواننند خللی ایجاد کنند
تاريخ: 21 شهريور 1391
پيام براي: شهرداری سبزوار خبرسازترین سوژه یک سال گذشته رسانه های محلی

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments

وحید

زنده باد سبزوار زنده باد مقصودی------کورشوند بدخواهان کهن شهرسبزوار

یک عددمرد

با عرض اردادت خالصانه خدمت تمام همشهریان عزیز از جمله دوستان در اسرار نامه ... می خواهم بگویم دوستان بیایید که الان سازندگی را درشهر می بینیم ...حداقل حمایت که نمی کنبم ...شماتت نکنیم و اگر از سر راه سنگی بر نمی داریم ...کلوخی هم نشانه نزنیم ... یکی از شاهدین کانون هواداران شهردار

مهربون

از تمام دوست داران شهردار سبزوارمی خواهم تا برای شکوفا شدن هرچه بیشتر طرحهای شهردارمحترم دست به دست هم دهیم ...و از تمام جوانب حمایت مان را ازایشان ادامه دهیم و اما سایت محترم اسرارنامه احسنت به غیرت سبزواریت که بدون ترس وبدون غرض مطالب را جامع و کامل گزارش می دهی به امید شهری اباد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما