بلیط سینما بهمن سبزوار به مناسبت روز ملی سینما نیمه بها شد

بلیط های سینما بهمن سبزوار به مناسبت روز ملی سینما فردا جمعه 21 شهریور در تمام سانس ها نیمه بها خواهد بود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این موضوع را احمد ملک پور مدیر جوان و جدید سینما بهمن سبزوار با خبرنگار افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه در میان گذاشته است.

بر همین اساس، همشهریان علاقه مند سبزواری فردا می توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بازدید نیمه بها از فیلم شهر موش ها که در حال حاضر در سینما بهمن سبزوار در حال اکران است، بپردازند.

گفتنی است، فردا همچنین قرار است شماری از مدیران شهری از جمله شهردار و بعضی از اعضای شورا به ویژه کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مدیران سازمان های شهرداری به مناسبت روز ملی سینما، به احتمال زیاد به سینما بهمن بروند.

فیلم شهر موش ها که در حال حاضر در سینما بهمن و بسیاری دیگر از سینماهای کشور در حال اکران است، تا کنون با استقبال خوبی از جانب سینما دوستان مواجه شده و در نخستین روزهای اکران توانست به فروش بیش از یک میلیاردتومان برسد که این روند همچنان ادامه دارد.

در سبزوار نیز طبق اطلاعاتی که مدیر سینما در اختیار خبرنگار اسرارنامه قرار داده است تا کنون استقبال خوبی از شهر موش ها به عمل آمده است.

لازم به ذکر است سینما بهمن سبزوار با ظرفیت نزدیک به 500 نفر تماشاچی از قدیمی ترین سینماهای خراسان است که خوشبختانه در این سال های کسادی و کاهش استقبال عمومی  مردم در سرتاسر کشور از تماشای فیلم ها در سینما، هنوز تعطیل نشده است. این در حالی است که سینماها در بسیاری از شهرهای خراسان و کشور در چندسال اخیر تعطیل شده اند.

امید می رود فردا همشهریان سبزواری با حضور گرم و گسترده خود در سانس های مختلف سینما بهمن، به استقبال از روز ملی سینما بروند.

با تشکر از آقای امیرمسکنی به خاطر همکاری در تهیه این خبر

 

نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب سومین یادواره شهدای مزینان برگزار شد به همراه گزارش تصویری شاهدان کویرمزینان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما