حمیدرضا جاجرمی کشتی گیر پیش کسوت و اولین رئیس شورای شهر سبزوار

حمیدرضا جاجرمی یکی از چهره های سرشناس ورزشی و اجتماعی سبزوار است که ریاست بر اولین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار و فعالیت های ورزشی در سطح حرفه ای در قبل و بعد از انقلاب دو مورد از دلایل شهرت او در میان سبزواری هاست.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه جاجرمی در سال های 92 و 93 نیز موفق به دریافت عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی کشتی پیشکسوتان ایران شد و همین موضوع دوباره شهرت ورزشی او را نزد همشهریانش زنده کرد.

سایت کشتی شهرستان سبزوار که به مدیریت محسن تدینی ثانی یکی از جوانان ورزشکار و ورزش دوست دیار سربداران اداره می شود، به تازگی به مناسبت همین موفقیت های اخیر حمیدرضا جاجرمی سعی کرده است با انتشار تعدادی از عکس های قدیمی و جدید این ورزشکار کشتی گیر سبزواری برزندگی ورزشی او مروری داشته باشد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده گالری تصاویر فعالیت های ورزشی حمیدرضا جاجرمی که در بخش عکس نامه اسرارنامه نیز انتشار یافته است، به پیوند زیر مراجعه کنید:

مروری بر زندگی ورزشی حمیدرضا جاجرمی اولین رئیس شورای شهر سبزوار

گفتنی است وبلاگ سبزوارنگار که به مدیریت مجید دواچی  از دیگر فعالان عرصه ورزش کشتی در سبزوار اداره می شود، حمیدرضا جاجرمی را به شرح زیر معرفی کرده است:

پدر حمید رضا جاجرمی؛ از پهلوانان اسبق کشتی و ورزش باستانی سبزوار بوده است بنابراین با تشویق های ایشان؛ حمید رضا از سن 12 سالگی در مکان های ورزشی حضور داشته است.

حمید رضا جاجرمی؛ اولین مسئول شورای شهرستان سبزوار در سنین 19 تا 21 سالگی در کشتی آموزشگاه های استان مقام های متعددی به دست آورده است. در سن 22 سالگی؛ زمانی که به خدمت هوانیروز درآمد قهرمان وزن 90 کیلوگرم کشتی ارتش های ایران شد.

از 35 سالگی بیشتر فعالیت های ورزشی اش در ورزش باستانی و کشتی پهلوانی بوده است و با حمایت های استاد حسن نقیب زاده و سایر مرشدان سبزوار به عضویت تیم ورزش باستانی و پهلوانی کشور درآمد.

منبع: سبزوارنگار

 

لازم به ذکر است نام حمیدرضا جاجرمی در فهرست ورزشکاران سبزوار که در مجله اینترنتی اسرارنامه در حال تهیه است، ذکر شده است.برای مطالعه این فهرست در حال تکمیل هم اکنون روی پیوند زیر کلیک کنید:

ورزشکاران سبزواربزرگ

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما