شهروندان سبزواری شاهد نهضت عمرانی بزرگ در سطح شهر خواهند بود .

مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: تا 15 روز آینده قطار توسعه و عمران شهر سبزوار سرعت می گیرد و شهروندان شاهد نهضت عمرانی بزرگ در سطح شهر خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده از جدول گذاری و اسفالت پارکینگ جنب جایگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سبزوار به عنوان یک طرح جهادی یاد کرد و گفت: اجرای این پروژه که ظرف مدت 20 روز به انجام رسید دارای 20 هکتار مساحت بود و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با اظهار اینکه از سه ماه گذشته در راستای توسعه و عمران شهری، طرح نهضت آسفالت به صورت گسترده در این شهر آغاز شده است، از خرید یک هزار تن قیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: اجرای این طرح به صورت گسترده تر در این شهر ادامه خواهد یافت چرا که در تلاش هستیم چهره ای متفاوت از سبزواری توسعه یافته را تا پایان سال پیش روی همگان بگذاریم.

ریواده به توسعه طرح پیاده روسازی معابر شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: طرح های مطالعاتی خیابان های سلمان فارسی، سجاد، عطاملک جنوبی، بوستان، نیستان، محقق، خرمشهر، کاشفی، رازی و... انجام و فراخوان مناقصه آن صورت گرفته است، انشاءا... تا 4 روز آینده عملیات عمران این معابر شهری در قالب یک طرح جهادی ویژه آغاز خواهد شد.

مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار همچنین گفت: آگهی مناقصه پارک طراوت که در پایین بیمارستان واسعی واقع شده جهت انجام عملیات عمرانی با 2 میلیارد تومان اعتبار ظرف 2 هفته آینده و آگهی مناقصه خیابان 35 متری شهدای کوشک تا بلوار سربداران جهت توسعه معابر تا 15 روز آینده فراخوان خواهد شد.

ریواده احداث و تکمیل آمفی تئاتر پارک سلامت، ابنیه باغ ایرانی، پارک بهشت، جدول گذاری کمربند شرق، سرویس بهداشتی برخی پارکها و... را از دیگر اقدامات این اداره در این ماه بیان کرد.

منبع :شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

اقاى مهندس از تلاش شبانه روزى شما تشکر ميکنم.پيروز باشىد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما