رئیس دانشگاه علوم پزشکی:

افتتاح بخش های پزشکی هسته ای، رادیوتراپی و جراحی قلب باز در سبزوار همزمان با هفته دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از بهره‌برداری از هشت پروژه درمانی همزمان با سفر وزیر بهداشت به این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: 8 پروژه درمانی در سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا مسلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه در این سفر بخش قلب باز بیمارستان واسعی سبزوار نیز به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای احداث این بخش بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این بخش دارای تجهیزات کامل اجرای عملیات جراحی قلب باز است، تصریح کرد: خوشبختانه تیم جراحان متخصص این بخش نیز در شهرستان مستقر شده‌اند.

مسلم با اشاره به بهره‌برداری از هشت پروژه دیگر همزمان با حضور وزیر بهداشت در شهرستان سبزوار یادآور شد: افتتاح بخش رادیوتراپی بیمارستان واسعی، کلینیک ویژه بیمارستان امداد، آزمایشگاه غذا و دارو، آزمایشگاه پروتز دهان و دندان، راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای، افتتاح بخش VIP بیمارستان واسعی و آزمایشگاه دانشکده بهداشت در دستور کار قرار دارد که برای احداث آنها بیش از 152 میلیارد ریال هزینه شده است.

مسلم در ارتباط با بخش رادیوتراپی بیمارستان واسعی با بیان اینکه سبزوار بعد از مشهد دومین شهر در استان خراسان است که مجهز به بخش رادیوتراپی می‌شود، گفت: این بخش با زیربنای 650 متر مربع در بیمارستان واسعی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هزینه افتتاح بخش پرتودرمانی را بالغ بر 3 میلیارد و 50 میلیون تومان دانست و ادامه داد: از این مبلغ  2 میلیارد و 500 میلیون هزینه خرید تجهیزات و 550 میلیون تومان نیز هزینه عمرانی بوده است.

وی گفت: بخشی اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی ـ ملی و داخلی تامین شده است.


منبع :خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments

مفتح

ماندم بعد از افتتاح این پروزوها که اهم کاراش در قبل از ریاست ایشان انجام شده بود ایشان با کدام پروژوها و با چه پرسه زمانی برای مردم بارها اعلام کند قرار است فلان پروژه ها راه اندازی شود . ای برم روی مدیریت رو !!!

شهروند

زنده باد دکتر مسلم وانشالله خداقوتت بده که بیشتر بتونید به مردم دیار سربداران خدمت خالصانه بکنی

تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

زنده باد ستادهای انتخاباتی بیش فعال جناب دکتر مهندس سبحانی و مدیران سفارشی حضرت ایشون پروزه های رئیس قبلی دانشگاه حکیم سبزواری هم به نام دکتر مسلم شد تکبیـــــــــــــــــــــــر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما