عکس های یادگاری

 تقدیر از حمید سبزواری به پاس هفت دهه تلاش مستمر در عرصه های فرهنگی سبزوارما:ضیافت افطاری که با حضور جمع زیادی ازعلماء و روحانیون معظم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اساتید دانشگاه و فرهنگیان ، مهندسان ، اصناف و خیرین و اقشار مختلف سبزواری های تهران و به همّت جمعیت سبزواری های مقیم تهران (خانه سبزوار) درمحل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) در شرق تهران و به میزبانی آقای دکتر محمد رضا راه چمنی برگزار شد .
به گزارش سبزوارما،در این مراسم حضرت ایت ا... امین دانشمند و محقق حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهر ری حمید سبزواری شاعر فرهیخته و معاصر کشورمان و از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی محجوب نماینده محترم مردم تهران درمجلس شورای اسلامی سبحانی فر نماینده محترم مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ، دکتر راه چمنی نماینده ادوار گذشته مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و فرهنگیان سبزواری و جمع زیادی ازسبزواری های مقیم تهران حضور داشتند .
پس از صرف افطار و اقامه نماز جماعت و قرائت قرآن آقای حنیف پور از فرهنگیان توانا ی آموزش و پرورش به حاضرین خیر مقدم گفتند . در ادامه آقای دکتر محمد رضا راه چمنی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه و خوش آمد گویی به آنها اهداف تشکیل خانه سبزوار را بیان نمودند که اهم آنها عبارت اند از :
1 - شناسایی و برقراری ارتباط بین جامعه سبزواری مقیم تهران و ایجاد تعامل بیشتر بین آنها
2- ایجاد یک تشکل صنفی غیر رسمی به منظور هم اندیشی هم افزایی بیشتر
3- شناسایی توانمندی های سبزواری های مقیم مرکز بمنظور هم فکری برای توسعه فرهنگی اقتصادی و اجتماعی شهرستان سبزوار
4- شناسیی و پشتیبانی و برنامه ریزی برای حضورفعال سبزواری های مقیم تهران در انتخابات مختلف از جمله انتخابات شورای شهر تهران و کاندیدا نمودن افرادی که واجد شرایط باشند از میان سبزواری های مقیم تهران برای کاندید شدن در این انتخابات ها
5- پشتیبانی از برنامه های نمایندگان شهرستان سبزوار در مجلس شورای در راستای توسعه بیشتر شهرستان سبزوار
6- کمک به تحقق اهداف و برنامه های خانه سبزواری های مقیم تهران و پی گیری و حل مشکلات سبزواری های مقیم تهران
سپس حضرت ایت ا..... امین بیاناتی را در خصوص اتحاد و همبستگی سبزواری های مقیم تهران بیان فرمودند ،و این که این همدلی در گذشته نیز آثار مثبتی برای سبزواری ها به همراه داشته است و از برگزار کنندگان جلسه و بخصوص کسانی که در خانه سبزوار انجام وظیفه می نمایندو شخص آقای دکتر راه جمنی تقدیر و تشکر کردند . سپس لوح تقدیری که به نمایندگی از جامعه سبزواری های مقیم مرکز تهیه شده بود به دست حضرت آیت ا.. امین و نماینده محترم مجلس حاضر در جلسه جناب آقای سبحانی فر و دیگربزرگان حاضر در جلسه به پاس هفت دهه تلاش مستمر در عرصه های فرهنگی انقلاب اسلامی بخصوص جنگ تحمیلی تقدیم جناب آقای حمید سبزواری شد .

ایشان نیز پس از دریافت لوح ضمن تشکر از ابراز احساسات حاضران در جلسه و مردم عزیز سبزوار ابیاتی از سروده های خویش را به مناسبت نزدیکی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای حاضران قرائت کردند .
پس از آن جناب آقای شهرستانی نایب رئیس خانه سبزوار در زمینه فعالیت های انجام شده خانه سبزوار و برنامه های آینده ان سخنانی ایراد فرمودند .
در پایات حاضرین ضمن ملاقات حضوری با حضرت آیت ا.. امین و نمایندگان محترم مجلس و جناب آقای راه چمنی و سایر بزرگان حاضر در جلسه در محیطی گرم و صمیمی درزمینه های مختلف با نامبردگان به تبادل نظر و گفتگو پرداختند . و مجلس با گرفتن عکس های یادگار خاتمه یافت .


پ
نظرت را بنویس
comments

برقبانی

سلام دوست عزیز و بزرگوار امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید. امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند. با دو پست(گزارش تصویری از اجرای گروه تواشیح و همخوانی دارالعلم قرآن در ناحیه مقاومت سپاه سبزوار) و (جهان شیعه غرق در عزا شد) منتظر حضور و نظر گرمتون هستم. اللهم عجل لولیک الفرج ایشالله شهید شی. شهادت بنده ی حقیر االتماس دعا.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما