اجتماع 3 چهره مطرح خبری سبزوار در جدیدترین شماره نشریه ندای کویر

شماره جدید نشریه ندای کویر با اجتماع 3 چهره مطرح خبری سبزوار به زودی منتشر می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، جواد دباغی مقدم چهره سرشناس خبری دیار سربداران، در روزهای اخیر با انتشار تصویری از صفحه اول این نشریه محلی در شبکه اجتماعی فیسبوک از زیرچاپ رفتن ندای کویر در  روز شنبه 1 شهریور ماه جاری خبر داده است.

ندای کویر نشریه ای  است که صاحب امتیاز و مدیرمسئولی آن بر عهده روح الله مهری یکی از خبرنگاران با تجربه سبزوار است که در حال حاضر مسئولیت روزنامه خراسان در سبزوار را نیز برعهده دارد.

اولین شماره ندای کویر  در زمستان 91 با کیفیتی قابل قبول منتشر شده بود (منبع) که در آن شماره سردبیری ندای کویر برعهده محمد مهرنیا یکی از روزنامه نگاران پیش کسوت سبزوار بود. وی مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در سبزوار و روزنامه نگار سابق خراسان است.

اینک در شماره جدید ندای کویر جواد دباغی مقدم سردبیر سابق خبرگزاری محلی سبزوارنیوز نیز به تیم تحریریه این نشریه پیوسته است و بنابراین با وجود این اجتماع از چند خبرنگار و روزنامه نگار زبده و با سابقه سبزواری در جدیدترین شماره ندای کویر امید می رود، شاهد انتشار نشریه ای وزین و در خور نام و شأن دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان باشیم.

گفتنی است هرچند سبزوارهم اکنون در زمینه رسانه های اینترنتی و فعالیت های دفتر خبر صدا و سیما از وضعیت قابل قبولی در سطح خراسان رضوی برخوردار است، اما در زمینه نشریات مکتوب کاغذی در حدود یک دهه اخیر همواره ضعف هایی اساسی در این شهرستان وجود داشته است.

البته ناگفته نماند در این مدت بوده اند بعضی نشریات وزین کاغذی نظیر خورشید کویر که در سبزوار به مرحله انتشار رسیده اند، اما متأسفانه انتشار آن ها به یک یا چند شماره محدود شده و هیچ یک موفق نشده اند نشریه ای با دوره های منظم زمانی را در طولانی مدت منتشر کنند.

لازم به ذکر است، انتشار پست کوتاه جواد دباغی مقدم در فیسبوک تا کنون با استقبال زیادی از سوی مخاطبان صفحه شخصی او مواجه شده و تا کنون ده ها پسند و چندین نظر از جانب مخاطبان را به همراه آورده است.

متن یادداشت کوتاه جواددباغی مقدم درباره شماره جدید ندای کویر به شرح زیر است:

«نخستین شماره ندای کویر را با استعانت از قادر متعال و بدون هیچ کمک مالی از سوی دستگاههای مختلف شهرستان سبزوار به مرحله انتشار رساندیم.
پس از حمد خدای همیشه بزرگ این برگ سبزی است تحفه درویش!
پیشکش به روح همه شهدای سبزوار و مردم نجیب شهرم در هفتصدمین سالگرد تأسیس حکومت مردمی سربداران.
از دوستان می خواهم با نقد منصفانه برای تقویت رسانه های مکتوب شهرمان تلاش کرده و خدمتگزاران خود را همراهی کنند.
نشریه روز شنبه اول شهریور 93 برای چاپ خواهد رفت

 

لازم به ذکر است نام مهرنیا، دباغی مقدم و مهری در فهرست اصحاب رسانه و خبرنگاران سبزواربزرگ که در بخش حوض هشت پایه اسرارنامه گردآوری شده ، درج گردیده است. برای مطالعه آن فهرست هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نشریه تحلیلی ، اجتماعی و فرهنگی ندای کویر در سبزوار منتشر شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما