مصاحبه با زهرا فسنقری خبرنگار ایسنا در سبزوار

 

مرتضی طاهریان معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کل کشور  و دبیر اجرایی جشن های مردمی رضوی (مربوط به دهه کرامت) به سبزوار آمد و به

یکی از جشن های رضوی سال های آینده در روستاهای سبزوار

هرچند هم اکنون یک هفته از مناسبت 17 خرداد روز خبرنگار می گذرد اما در سبزوار، هنوز موضوع تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت مقام اصحاب رسانه ، در جریان است.

تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه نیز که در مدت یک هفته اخیر سعی کرده است، به همین مناسبت خبرها ، گزارش ها و مصاحبه ها و سایر مطالب مناسبتی را در ارتباط با خبرنگاران سبزوار تهیه و تنظیم نماید، اینک به گفتگویی با یکی دیگر از خبرنگاران دیار سربداران پرداخته است که علی رغم کار نسبتاً طولانی مدت در حوزه خبر ، اما از چهره های بدون حاشیه خبری سبزوار است.

وی کسی نیست جز زهرا فسنقری ، خبرنگار ایسنا در سبزوار که پیش از آن مدتی نیز با روزنامه قدس همکاری کرده است.

وی یکی از اولین بانوانی است که مدت زمانی طولانی و به شکل حرفه ای در سبزوار به کار خبرنگاری پرداخته است. البته قبل از وی نیز بانوان خبرنگار در سبزوار داشته ایم اما به نظر می رسد زهرا فسنقری با حدود 6 سال سابقه کار پیاپی ، طولانی مدت ترین و از حرفه ای ترین آنان باشد.

فسنقری اینک مدتی است به دلیل شاغل شدن در یکی از ادارات سبزوار، در ایسنا کم کار تر شده است، اما هنوز هم نام وی جزء خبرنگاران این خبرگزاری در سبزوار است.

از همین رو خبرنگار اسرارنامه حدود یک هفته قبل به سراغ این خانم خبرنگار سبزواری رفت تا در ایامی که دیگر کمتر در برنامه ها و محافل خبری حضور می یابد، جویای حال و احوال این روزهای او بشود.

متن مصاحبه زهرا فسنقری با اسرارنامه  هم اکنون در بخش چای داغ این مجله منتشر شده است. شما گرامیان می توانید برای مطالعه این مطلب روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments

یک روزنامه نگار

سلام ،بنده به عنوان یک روزنامه نگار از این خانم خبرنگار کمال سپاس را دارم ،ایشان واقعا در مدتی که در رسانه های مختلف کار می کردند،وظیفه خود را بنحو احسن و به درستی انجام داده و از نظر اخلاقی هم فردی با تقو بوده و شان و منزلت خبرنگاری را حفظ می کردند ، در هر کجا که هستند موفق باشند/م ،م
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما