بیانیه دانشجوهای نخبه وفرهیخته دانشگاه پیام نور سبزوار در اعلام حمایت از مردم مظلوم وستمدیده غزه

دانشجویان نخبه و فرهیخته دانشگاه پیام نور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت تصمیم مدبرانه و دوراندیشانه امام راحل (ره)، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین بویژه ستمدیدگان غزه و از آرمان آزادی قدس شریف اعلام نموده اند.

 در این  بیانیه آمده است:  آلام مردم فلسطین سالها است که ادامه دارد اما این روزها رژیم اشغالگر قدس، دست به جنایاتی در غزه زده و بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع بویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد که هیچ انسان آزاده‌ای را تاب تحمل آن و سکوت در مقابلش نیست. روز قدس، فرصتی است تا با اعلام انزجار از این جنایات ضد بشری، به حمایت از این مردم ستمدیده برخواسته، صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب و معمار تفکر وحدت اسلامی بود تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف به نشانه شرافت همه مسلمانان جهان فصل‌الخطاب همه آنها و بلکه همه آزاد اندیشان جهان باشد. دانشجویان نخبه و فرهیخته دانشگاه پیام نور با اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، بویژه مادران غمدیده و کودکان درد کشیده آن سرزمین، بویژه غزه از همه مردم فهیم، آگاه، عدالت طلب ایران اسلامی به ویژه دانشجویان فرهیخته دانشگاهها دعوت می‌نماید مقابل این ظلم و بیداد آرام ننشسته، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی‌های روزی قدس پاسخ قاطعانه‌ای به اقدامات ضد بشری و شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن بدهند، در حالی که هر روز ظلم جدیدی بر مردم فلسطین روا داشته می شود. همچنین به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز هرگز فراموش نخواهد شد.

روز جمعه همه در کنار هم در صفوف به هم پیوسته در لبیکی دوباره به ندای آزادی خواهی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت‌ا... خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای(دام عزه) فریاد می‌زنیم؛ ایرانی هیچگاه چشم خود را برابر ظلم نمی‌بندد و فریادش برابر ظلم بلند است.

روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن جان تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با  مشارکت در آن، سهیم خواهیم شد و فریاد خواهیم زد؛ قدس عزیز و مردم فلسطین، بویژه غزه تنها نیستند.

 

منبع :وب سایت دانشگاه پیام نور سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما