فهرست خبرنگاران و فعالان رسانه ای سبزوار بزرگ تهیه می شود

همزمان با فررسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار مظلوم محمود صارمی و روز گرامیداشت مقام خبرنگار، فهرستی از نام و مشخصات خبرنگاران و فعالان  رسانه ای منطقه سبزوار بزرگ اعم از مدیران رسانه ها، عکاسان خبری، فیلم برداران، نویسندگان  تحلیل های خبری و ... در تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه تهیه می شود.
مجله اینترنتی اسرارنامه که از ابتدای راه اندازی با رویکرد غالب فرهنگی و با هدف کمک به شناسایی  و شکوفا شدن استعدادهای همه جانبه دیار سربداران وارد فعالیت های رسانه ای شده است، پس از تجربه موفق تنظیم فهرست مدیران موفق  و زنان موفق سبزوار بزرگ که به دلیل  ابتکاری بودن با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان گرامی این وبسایت مواجه شد و بازدیدها و نظرات فراوانی را به همراه آورد (منبع1) ، (منبع2) ، (منبع3) ، اینک تصمیم دارد، فهرستی از خبرنگاران سبزواری را نیز به قصد یادآوری زحمات ارزنده دست اندرکاران عرصه خبر و  رسانه تهیه نماید.
در تهیه این فهرست تلاش می شود تا اسامی  تمامی دست اندرکاران رسانه ای سبزواربزرگ چه در سطح محلی ، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی از تمام شهرها و روستاهای دیار سربداران (سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ، داورزن و ششتمد) گردآوری شود.
خاطرنشان می شود، تهیه این فهرست در اسرارنامه یک فعالیت کاملا داوطلبانه و بدون رسمیت های اداری و تشریفاتی است که با کمک هم فکری  و مشورت مخاطبان  گرامی و به دور از هرگونه جهت گیری های سیاسی و جناحی انجام خواهد شد.
اسرارنامه در قدم اول برای آغاز این فهرست نویسی، به سراغ دکتر حسین قندی روزنامه نگار صاحب سبک و پیشکسوت خبری ایران رفته است که اصالتی سبزواری دارد و از اساتید مسلم عرصه  خبر به ویژه در رسانه های مکتوب محسوب می شود.
گفتنی است تهیه این فهرست در اسرارنامه هیچ محدودیت زمانی ندارد و از این لحظه به بعد به تدریج سعی خواهد شد نام تمامی خبرنگاران و  فعالان رسانه ای دیار سربداران به همراه توضیحاتی برای معرفی  آنان در صفحه مربوطه درج شود.
شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده آغاز به کار جمع آوری این فهرست در اسرارنامه به آدرس زیر مراجعه نمایید:

اصحاب رسانه و خبرنگاران سبزوار بزرگ

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما