خیرین بالغ بر 500 میلیون ریال به نیازمندان خوشاب کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت : در ماه مبارک رمضان خیرین بالغ بر 500 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

ابراهیم کَسکَنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 100میلیون ریال از مبلغ مشارکت های مردمی مربوط به جمع آوری فطریه ازپایگاه های شهرستان خوشاب است .

وی ادامه داد : هنوز برخی پایگاه های این شهرستان در حال جمع آوری فطریه هستند که پس از جمع آوری کامل این مبالغ را به این نهاد تحویل می دهند.

وی با اشاره به برگزاری جشن رمضان در شهرستان خوشاب افزود : 120میلیون ریال از این مبلغ هم خیرین در این جشن به مددجویان این نهاد کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب اظهار کرد : از محل مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان یک تن مرغ ، یک تن گوشت ، 500 کیلوگرم برنج و یک تن سبد کالا شامل قند ، برنج ، روغن و حبوبات بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی از برگزاری طرح همیان مولا (ع) درخوشاب خبر داد و گفت : در این طرح کیسه های به پیروی از سیره مولا علی (ع) در دستگیری از نیازمندان بین مردم توزیع شد.

وی افزود : در راستای این طرح نیز بیش از یکصد سبد کالا هر کدام به ارزش 150 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت : همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 70 نفر از ایتام حامی جذب کردند.

وی افزود : علاوه بر آن خیرین از ابتدای ماه مبارک رمضان 120 میلیون ریال برای ایتام تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 223 یتیم در کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت : در حال حاضر هشت نفر از ایتام تحت پوشش این نهاد حامی ندارند.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه برای دیدار از ایتام این شهرستان نیز گفت : این دیدارها با حضور برخی مسوولان شهرستان و خیرین انجام شده و آنان نیز از نزدیک در جریان مشکلات خانواده ها قرار گرفتند .

وی با اشاره به کمک های موردی که مسوولان به ایتام داشتند ،افزود : در این دیدارها به هر کدام از خانواده ها کمک های نقدی و غیرنقدی اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب با قدردانی از کمک های خیرین به این نهاد گفت : خیرین همیشه یاری رسان ما بوده و هستند.

دو هزار و 240 خانوار با بعد جمعیتی چهار هزار و 733 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب هستند.

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد در شمال شرقی سبزوار قرار دارد.

منبع :ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما