با توجه به جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه

محمدرضا محسنی ثانی: برگزاری با قدرت روز قدس وظیفه همه مسلمانان است

 نماینده مجلس: روز جهانی قدس نویدبخش آزادی قدس شریف است
مشهد - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس نویدبخش آزادی قدس شریف و شکست دشمنان اسلام است.

ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جهانی قدس از یادگاران امام راحل است و برگزاری آن امسال با توجه به جنایات صهیونیستها در غزه باقوت و قدرت وظیفه همه مسلمانان است.

وی بیان کرد: حضور گسترده و سراسری مردم سراسر دنیا در برگزاری مراسم این روز پاسخی به جنایات و اعمال غیرانسانی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تشتت و تفرق در اردوگاه مسلمانان باعث شده تا کفار هر روز مصیبتهایی را در جهان اسلام رقم بزنند.

وی افزود: این تشتت و تفرقه نیز بخاطر ایادی استکبار است که در راس برخی کشورهای اسلامی به حکومت رسیده اند و از نسخه های استکباری آمریکا و انگلیس پیروی می کنند و هر روز بر اختلافات بین مسلمین دامن می زنند.

محسنی ثانی بیان کرد: بهره و نفع این اختلافات و تفرقه های داخلی بین مسلمانان را صهیونیستها و کشورهای استکباری می برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد میان مسلمانان و کشورهای اسلامی تنها راه شکست دشمنان و دفاع از اسلام ناب محمدی است.

وی بیان کرد: باید برای تحقق این وحدت بیش از گذشته مسلمانان تلاش نمایند و حضور میلیونی فردا در راهپیمایی روز قدس می تواند نمادی از این وحدت عمیق باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبحانی فر از مردم سبزوار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما