نگاهی به سوابق کاری احمد برادران بیست و سومین فرماندار سبزوار پس از انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی  سبزوارآنلاین که پس از یک وقفه طولانی ، در یک ماه اخیر مجدداً فعالیت رسانه ای خود را در دیار سربداران از سر گرفته است، روز گذشته به مناسبت معارفه فرماندار جدید سبزوار، مطلب کاملی  جهت معرفی  احمد برادران منتشر کرده است.

به  گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، سبزوارآنلاین که از قدیمی ترین  وبسایت های خبری سبزوار است و تحت مدیریت رضا قدیریان یکی از خبرنگاران  با سابقه سبزوار فعالیت می کند، بیست و سومین فرماندار شهرستان  سبزوار پس از پیروزی  انقلاب  اسلامی را به شرح زیر  معرفی  می  کند:

احمد برادران بیست و سومین فرماندار سبزوار پس از پیروزی انقلاب است.
به گزارش سبزوار آنلاین وی متولد  1346و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت  و  عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان سبزوار است. آخرین سمت وی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار می باشد.
 برادران  از حامیان دولت تدبیر و امید  واز اصلاح طلبان میانه رو است که اصولگرایان هم شخصیت و مدیریت وی را تائید می کنند.
  معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید سبزوار در سوابق مدیریتی خود پست های مختلفی  را بر عهده داشته است. وی  در دهه 60 بخشدار زبر خان به مرکزیت نیشابور، بخشدار مرکزی نیشابور و معاون فرماندار نیشابور بوده است.
 وی از  سال 1372به سمت معاون  فرماندار سبزوار منصوب شد و تا سال 1378 در زمان فرمانداری علی سلیمانی و حسن موحدیان در سبزوار در این سمت خدمت می کرد.
برادران 3 سال نخست دهه 1380 و در زمان نمایندگی مرتضی خیرآبادی در مجلس ششم  و فرمانداری محمد علی گندمی به مدیریت آموزش و پرورش سبزوار منصوب شد و خدمات ارزشمندی در طول این سال ها در دستگاه متولی تعلیم و نربیت دانش آموزی از خود بر جای گذاشت.
وی پس از آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان محل اصلی خدمتش برگشت. برادران سال 1388 در زمان مسئولیت علی اصغر عنابستانی در فرمانداری سبزوار و همچنین مدیریت علی سلیمانی در شرکت شهرک های صنعتی استان به اتاق مدیریت این شرکت در شهرک صنعتی نقل مکان کرد و وضعیت شهرک صنعتی که آن زمان به دلیل مشکلات فراوان به مزاح  ده صنعتی نامیده می شد را سر و سامانی داد و سال 1390 هم احداث شهرک شماره 2 سبزوار را آغاز کرد که در حال حاضر دارای پیشرفت مناسبی است و چندین واحد صنعتی در آن مستقر شده اند.  ایجاد ناحیه صنعتی خوشاب هم از دیگر فعالیت های وی در این سمت است.
معاون جدید استاندار سابقه چند مسئولیت استانی را نیز در سوابق مدیریتی خود دارد که عضویت 4 سال در هیات مدیره سازمان هلال احمر استان خراسان بزرگ یکی از آنها است.
برادران قبل از اینکه به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار منصوب شود چند پیشنهاد استانی را نیز نپذیرفت وی گزینه  مطرح  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیر عاملی شرکت شهرک های استان بود که این مسئولیت ها را قبول نکرد.

منبع: سبزوارآنلاین

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مراسم تودیع و  معارفه معاون استاندا و فرماندار  ویژه سبزوار برگزار شد

نظرت را بنویس
comments

نمیدونم ایشون همون معلم پرورشی ما زمان دبیرستان هستن یا نه، در سال 80 دبیرستان باقرالعلوم!

نه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما