خاطره خبرنگار سبزواری از فعالیت های سیاسی مذهبی همسر شهید داریوش رضایی نژاد

محمود درقدمی خبرنگار واحد مرکزی خبر در سبزوار روزگذشته با ارسال مطلبی در بخش نظرات مجله اینترنتی اسرارنامه خاطره ای از دوران دانشجویی خود در تهران را نقل کرده است که مربوط به فعالیت های فرهنگی و سیاسی خانم شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در دوران دانشجویی است.
خبرنگار تیزبین سبزواری که در امور خبری شهرستان نیز تا کنون سعی کرده است حضوری فعال و پوششی موثر را در بخش های خبری صدا و سیمای خراسان رضوی از خود به نمایش بگذارد ، خانم شهره پیرانی را بانویی از ابتدا متعهد به نماز و فعال در عرصه فعالیتهای دانشجویی معرفی می کند.
لازم به ذکر است محمود درقدمی به جز فعالیت برای واحدمرکزی خبر صداو سیمای خراسان رضوی ، با رسانه های مکتوب محلی نیز همکاری می کند. قبلاً تعدادی از مقالات وی را در پایگاه خبری سبزوارآنلاین مطالعه کرده ایم. فعالیت های خبری محمود درقدمی وسایر همکاران وی آقایان و خانم ها نامنی ، برزویی و علی اکبری و ... در واحدمرکزی خبر چنانکه گفته شد باعث شده دیارپرافتخار سربداران دربخش های خبری صدا برعکس سایر بخش ها حضوری فعال داشته باشد.
به نظر می رسد با این حجم فعالیت خبرنگاران محلی از جمله تلاش گران واحدمرکزی خبر، شهرستان سبزوار این توانمندی را دارد که در صورت راه اندازی یک رادیو یا تلویزیون شهری روزانه چندین دقیقه پخش خبر زنده را روی آنتن ببرد.
اینک با این معرفی مختصر از محمود درقدمی از شما دعوت می کنیم متن کامل مطلب ارسالی وی را درمورد خاطره اش از فعالیت های مذهبی و سیاسی خانم شهره پیرانی همسر شهید داریوش هاشمی نژاد و مادر آرمیتا دختری که انشاالله قرار است به سمبلی از یک دختر محبوب ایرانی تبدیل شود ، مطالعه بفرمایید :
خاطره ای از مادر آرمیتا دختر محبوب ایران
خاطره ای که می خواهم برایتان بگویم از مادر آرمیتا دختر محبوب ایران است.
آشنایی من با مادر آرمیتا یعنی خانم شهره پیرانی به سال 76 می رسد همان سالی که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در رشته علوم سیاسی پذیرفته شدم.
 خانم پیرانی که اصالتا کرد زبان منطقه ایلام است دختری فعال در مباحث سیاسی کلاس های درسمان بود، او در درس های اساتید به نام همچون صادق زیباکلام، بشیری، سیف زاده و مرحوم آیت الله عمید زنجانی حضور فعالی داشت.
در سال 79 و در دوران اصلاحات بود که مادر آرمیتا با رای بالایی به عضویت انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی انتخاب شد. انجمنی که فضای مسمومی را به لحاظ مسائل سیاسی و مذهبی داشت. برخی از دانشجویان متعهد و انقلابی از حضور خانم پیرانی در انجمن گلایه داشتند، بعد از مدتی با خبر شدم خانم پیرانی عطای حضور انجمن را به لقایش بخشیده ماجرا از آنجا شروع شد که وی در داخل انجمن مشغول به ادای فریضه نماز ظهر بوده که مورد تمسخر یکی از اعضای انجمن قرار می گیرد، این عمل شنیع آن فرد باعث شد خانم پیرانی از انجمن اسلامی فاصله بگیرد و دیگر در فعالیت های سیاسی حضور کم رنگ تری نسبت به گذشته داشته باشد.
درقدمی خبرنگار واحد مرکزی خبر سبزوار

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
http://www.asrarnameh.com/news.php?id=177


نظرت را بنویس
comments

سید ابوالفضل دولت آبادی

با سلام وعرض ادب فراوان شهردار محترم سبزوار زمینهای بلوک 8-9-10توحید شهر را درسال 84مزایده شهرداری به مردم بوده است اگر میخواهید منطقه خود به خود آباد وهم درآمد شهرداری بالابرود وهم تمرکز زدایی شود کافیست خیابانهای اصلی این محله ها را آسفالت کنید خودتان را به جای مردم بگذارید در سال 84 پس اندازهای اندک خود را برای خرید این زمیها دادند به امید خانه دار شدن آیا این انصاف است همه امکانات هم در آن منطقه وجود دارد ختی جدول کشی هم شده استrn2-زمینهای زیز بیماستان واسعی (نیزوی انتظامی) نیز 15سال است به امان خدا رفته rnوقتی این زمینها را خود شهرداری نقشه وکوچه خیانهایش را تایید کرده ومقدار 50درصد را گرفته برای پارک وکوچه خیابان چرا حداقل امکانات را نمی آورد تا خود مردم با هزینه خودشان آبادانی را بیاورند هم درآمد شهرداری زیتد میشود هم باعث آبادانی و هم باعث تمرکزدایی میشودrnلطفا گزارش بگیرید واز مسولین بخواهید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما