جاده بردسکن - سبزوار از محورهای شریانی خراسان رضوی است/ عملیات بهسازی و روکش آسفالت این جاده در حال انجام است

رییس اداره نگهداری راه وابنیه فنی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی از پروژه ماسه آسفالت محور بردسکن – سبزوار بازدید کرد.

 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی ، حسین غلامزاده دربازدید از روند پیشرفت عملیات ماسه آسفالت محور بردسکن – سبزوار با اشاره به نیمه دوم سفرهای تابستانی گفت : دراین راستا اقدامات بسیاری در بخش های مختلف مدیریت راهداری  انجام می پذیرد ،به گونه ای که در حوزه اقدامات این اداره به مرمت رویه راههای شریانی می توان اشاره نمود.

 وی افزود:  بهسازی و راهداری جاده هایی که نیاز به ترمیم دارند در اولویت پروژه های راهداری بوده و درهمین راستا دراکثرمحورهای شریانی استان ازجمله عملیات ماسه آسفالت محور بردسکن – سبزوار به عنوان یکی از محورهای پرترافیک در استان ،عملیات بهسازی و روکش آسفالت در حال انجام است.

 مهندس غلامزاده گفت:با توجه به محدودیت سرمایه و نیز لزوم حفظ سرمایه‌های موجود درکشور،نگهداری از رویه آسفالت جاده ها از ضروریات می باشد و عملیات نگهداری راه های اصلی ، فرعی و روستایی نیز از سیاست های کلی وزارت راه وشهرسازی است.

 وی در ادامه از ارتقای ضریب ایمنی جاده های استان خبردادو اظهارداشت: بیشتر جاده های این استان در حال حاضر از نظر مشخصات فنی به راه های اصلی و بزرگراه ارتقاءیافته واین امر موجب بالا رفتن ضریب ایمنی در جاده های استان شده است .

منبع: تین نیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

محور سبزوار - بردسکن کریدور ارتباطی جنوب به شمال خراسان است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما