جواد دباغی مقدم با یک نشریه هفتگی وارد گود رسانه های مکتوب سبزوار می شود

 اسرارنامه : جواددباغی مقدم سردبیر وبسایت پرمخاطب سبزوارنیوز  و خبرنگار مطرح دیار سربداران ، در روزهای اخیر  با انتشار  یک پست کوتاه روی صفحه شخصی خود در فیسبوک از راه اندازی یک نشریه هفتگی مکتوب برای  دیار سربداران در آینده نزدیک خبر داده است.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ،
مدتی  قبل نیز این چهره رسانه ای دیار سربداران از راه اندازی اولین  خبرگزاری محلی کشور در سبزوار خبر داده بود. (منبع)
هرچند آن تصمیم با واکنش های منفی  ومثبت از جانب شماری از دست اندرکاران عرصه خبر سبزوار مواجه شد، اما فعالیت گسترده و موفق وبسایت سبزوارنیوز تحت سردبیری  دباغی مقدم، تا حدودی توانست، ایده راه اندازی یک خبرگزاری محلی را در سبزوار  تحقق بخشد. اما کار در عرصه انتشار نشریات مکتوب در سبزوار همواره دشواری  های خاص خود را دارد.
البته سبزوار به واسطه  فعالیت بیش از 12 پایگاه خبری  و مجله تحلیلی در عرصه مجازی اینترنت بدون شک، در  چند سال اخیر به یکی از قطب های رسانه ای شمال شرق کشور تبدیل شده است، اما متأسفانه در زمینه نشریات مکتوب در همین سال ها، همواره با مشکلات  عدیده ای مواجه بوده و هرچند نشریات متعددی نظیر سربداران ، فرهنگ سبزوار ، ندای  کویر و خورشید کویر در چند سال اخیر به صورت کم و بیش منتشر شده اند ، اما یا از کیفیت محتوایی کافی برخوردار نبوده و یا انتشار  آن ها غیرمستمر و نامنظم بوده است به طوری که شهروندان سبزواری پس از تعطیلی  نشریات وزین و  با کیفیتی نظیر  بیهق  و وارثان زمین ، مدت هاست از داشتن نشریات  محلی وزینی که به صورت منظم و مستمر منتشر شوند، محروم مانده اند..
اینک  اما جواد دباغی مقدم که سابقه طولانی  در فعالیت های رسانه در سطح کشور و سبزوار دارد، پا به این  عرصه می گذارد تا اقبال خود را در مدیریت یک نشریه مکتوب محل در سبزوار بسنجد..
در همین  راستا روزنامه نگار سابق  کیهان و سردبیر  فعلی خبرگزاری محلی  سبزوارنیوز در یادداشتی که روی صفحه فیسبوک خود منتشر  کرده، با لحنی که از اطمینان  خاطر قطعی او نسبت به موفقیتش  در زمینه اداره یک نشریه مکتوب در سبزوار حکایت می کند، نوشته است:

به زودی با یک صدای نو
به زودی با یک ایده جدید و اعتدال گونه وارد گود رسانه های مکتوب سبزوار خواهم شد....
 سبزوار به یک ایده و آرمان نو نیاز دارد و بدنبال می گردد...
به زودی در قالب یک نشریه هفتگی وارد عرصه نشر و فرهنگی شهرمان خواهیم شد...
 برای حمایت از سبزوار به میدان می آییم، هفتصدمین سالگرد قیام سربداران را در نخستین شماره این هفته نامه خواهید خواند...
 بعد از یک دوره موفق در سبزوارنیوز ... باید در عرصه مکتوب یک بار تمرین کرد. این تمرین به حمایت همه شما دوستان نیاز دارد

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

با همت سبزوارنیوز دوره های فشرده آموزش دبیری خبر برگزار می شود

نظرت را بنویس
comments

سبزواری 2

باعث دلگرمی ماست که بلاخره یه نفر قوی هم در زمینه نشریات و هم در زمینه کار کشیدن از بقیه افراد وارد گود شده. کاشکی سبزوار ما به یه هفته نامه یا شایدم روزنامه محلی ثابت مزین بشه. نظر بد بینانه من اینه که افرادی که دارن سبزوار رو اداره می کنند قبلااز نشریات محلی حمایت نمی کردند، از این میترسیدند که مردم چیزهای رو بفهمند،حالا هم تغییر رویه دادندو شاید حالا میخوان یه جور دیگه به مردم اون چیزی رو که میخوان بفهمونند. کمی تامل کنیم متوجه میشیم که این روند چهار پنج سالی میشه داره شکل میگیره" البته با استفاده از نیرو های جون سبزوار"

حسین خسروجردی

جناب آقای جواد دباغی مقدم ، سردبیر گرانقدر وبسایت سبزوار نیوز با شادی و ابرازِ خرسندی از مژدۀ ایجاد یک نشریۀ مکتوب که توسط آن دوست هنرمند و فرهنگی آزاده تدارک داده می شود ،موجبِ مسرت وشادمانی شد . باشد که ذر منزلت و قدوم آن مکتوبِ یال افشان ، اولین نغمه و خوانشِ آن بدین قرار باشد : خوبِ من دانایی را بنشان بر تخت و توانایی را حلقه بگوشش کن حسین خسروجردی تیرماه 1393 مشهد

مهدی حسین پور

برای آقای دباغی مقدم و همکارانشان در این نشریه آرزوی موفقیت می نمایم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما