احمد برادران معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار شد

احمد برادران طی حکمی از سوی وزارت کشور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ،  برادران پس از علی اصغر عنابستانی دومین فرماندار بومی شهرستان سبزوار محسوب می شود و اینک امید می رود با انتخاب این شخصیت بومی و با تجربه در عرصه مدیریت عالی دیار سربداران ، دومین قطب اداری و سیاسی خراسان رضوی بتواند گام های سریعتری به سمت توسعه پایدار بردارد.

نگاهی به سوابق اجرایی برادران می گوید، وی از سال 72 تا 78 معاون فرماندار سبزوار بوده ، مدتی نیز ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان را برعهده داشته و همچنین یکی از گزینه های پذیرش مدیریت کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قبل از دکتر سید جواد حسینی محسوب می شده که بنا به دلایلی این پیشنهاد را نپذیرفته است. وی قبل از رسیدن به جایگاه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان سبزوار ، مدیریت شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه سبزوار بزرگ ( شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن) را نیز برعهده داشته است.

در متن حكم انتصاب احمد برادران به فرمانداری سبزوار که از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ابلاغ شده ، آمده است:

جناب آقاي احمد براداران

سلام علیکم

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استانداری خراسان رضوی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید؛ تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای"مدظلله العالی" موفق باشید.

منبع: پرتال استانداری خراسان رضوی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

فرماندار سابق سبزوار ، مشاور عالی شهردار مشهد شد

نظرت را بنویس
comments

محمد ابراهیم اکبری

باسلام انسان بسیار متین درستکار و دلارامی است خوشحال شدیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما