رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن:

محور سبزوار - بردسکن کریدور ارتباطی جنوب به شمال خراسان است

 رییس اداره راه و شهر سازی شهرستان بردسکن از مرمت و آسفالت رویه محور بردسکن – سبزوار به طول 42 کیلومتر خبر داد.

 
به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی خراسان رضوی، ریاضی گفت :با توجه به اینکه محور بردسکن – سبزوارکریدور ارتباطی جنوب خراسان به شمال آن می­باشد و حجم بالایی از ترافیک ترانزیتی شمال شرق به جنوب کشور از آن تردد می­نماید، این ترافیک بالا خود موجب خرابی رویه راه گردیده بود لذا مرمت رویه آسفالت حفاظتی و اجرای روکش توپکا به طول 42 کیلومتردر دستور کار این اداره قرار گرفت .

 

وی با بیان اینکه هدف از مرمت رویه با آسفالت سرد ، اصلاح ترک های موزاییکی براثر تنش های ناشی از خستگی راه دانست که موجب جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرسازی خواهد بود اظهار داشت : حفظ سرمایه های موجود ازجمله نگهداری رویه آسفالت جاده ها از ضروریات و برنامه های مجموعه راه و شهرسازی می باشد.

 
 ریاضی با اشاره به اجرای این عملیات درسه مرحله گفت:مرحله اول اجرای عملیات تک کت و ترک گیری با قیر امولسیون، در مرحله دوم اجرای یک لایه رگلاژی ماسه آسفالت در نقاطی که دچار نشست و گود افتادگی شده در راستای جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین و حفظ آسفالت آن و در مرحله سوم اجرای یک لایه آسفالت توپکا خواهد بود.

 
رییس اداره راه وشهرسازی بردسکن گفت: اعتبار مرمت رویه آسفالت حفاظتی محور بردسکن- سبزوار به مبلغ 2میلیارد و560 میلیون ریال از محل طرحهای ملی و استانی (درآمد عمومی )می باشد.

منبع: تین نیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

انجمن اسلامی معلمان سبزوار خواستار ایجاد استانداردهای لازم در محور سبزوار - بردسکن شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما