سمیه سادات شجیعی شهردار بافت تاریخی سبزوار شد / مدیر منطقه 3 شهرداری

سمیه سادات شجیعی با حکم رسمی  دکتر طالبی ، مدیر شهرداری بافت تاریخی سبزوار (شهرداری منطقه 3) شد.

به گزارش  مجله اینترنتی اسرارنامه ، شجیعی اولین بانوی سبزواری است که به جمع مدیران ارشد شهرداری سبزوار راه یافته است و مشخصا سمت شهرداری یکی از مناطق  شهری دیار سربداران را به دست گرفته است.

نگاهی به رزومه  کاری شجیعی نشان  می دهد ، وی علی رغم سن جوان ، از تجربه بالا و پویایی های پژوهشی و علمی  مناسبی در زمینه شغلی خود برخوردار است.

سایت شهرداری سبزوار ، خبر انتصاب  مدیر  بافت تاریخی و منطقه 3  شهرداری  را  به شرح زیر منتشر کرده است:

شجیعی رسماً سکان دار  شهرداری بافت تاریخی  سبزوار شد

سميه سادات شجيعي که چندی پیش از سوی دکتر محمد علی طالبی شهردار فرهیخته سبزوار به عنوان " سرپرست منطقه 3 ﴿بافت تاریخی ﴾"  معرفی شده بود، از امروز با ابلاغی جدید رسما سکان بافت تاریخی سبزوار را با عنوان" مدیر منطقه 3 ﴿بافت تاریخی ﴾"  شهرداری سبزوار بر عهده گرفت. 
 
در حکم ابلاغی وی آمده است:
 
سرکارخانم سمیه سادات شجیعی
 
سلام علیکم
 
احتراما به موجب مصوبه هیئت محترم دولت در خصوص بافت تاریخی و به استناد بند ‹‹ د ›› تبصره 3 بودجه مصوبه سال 1393 و نظر به اهمیت بافت تاریخی در شهر سبزوار و با عنایت به شایستگی، تعهد ونظر به تجارب وسوابق ارزنده وارزشمندتان به موجب این حکم به عنوان" مدیر منطقه 3 ﴿بافت تاریخی ﴾" شهرداری سبزوار به مدت یک سال منصوب می شوید.
 
امید است بانگاه دقیق ومتکی بر روحیه خدمتگزاری ودر پرتو مدیریتی صمیمانه عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته پیگیری وامور محوله را براساس شرح وظایف در چارچوب مقررات اداری ومالی با ارائه خدمت بی منت با دقت ودرایت خالصانه وبراساس برنامه های ارائه شده همه اهتمام وتجربه خویش را بکار گیرید.
 
از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را درخدمت به آحاد شهروندان فهمیم سبزوار خواستارم.
 
دکتر محمد علی طالبی
 
شهردار سبزوار

منبع: وبسایت شهرداری سبزوار

 

گفتنی  است نام سمیه سادات شجیعی هم اکنون در فهرست زنان موفق سبزوار بزرگ که توسط تحریریه اسرارنامه در حال تهیه است، درج شده است. برای مطالعه این  فهرست شما گرامیان، هم اکنون می توانید به پیوند زیر مراجعه نمایید:

زنان موفق سبزوار بزرگ

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبزوار دارای شهرداری بافت تاریخی شد

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

ایشان فارغ التحصیل دانشگاه شهادت هستند .

با سلام. ایشان فارغ التحصیل کدام دانشگاه ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند؟؟ چطور وارد شهرداری شده اند؟؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما