نهایت خلاقیت در کارت دعوت به مراسم عروسی یک شاعر و نویسنده سبزواری

وحید ششتمدی شاعر و نویسنده خبری سبزوار که به تازگی مراسم عروسیش را برگزار کرده است، در طرحی خلاقانه کارت دعوت به مراسم ازدواجش را به شکل یک برگه روزنامه طراحی کرده، که سرشار از متن های طنز ، شعر و تصاویر مربوط به ازدواج است.

وحید ششتمدی دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه حکیم سبزواری است.

وی که اصالتی ششتمدی دارد، مدتی است وبسایت سلام ششتمد را راه اندازی کرده و احتمالا این فعالیت رسانه ای بر ذهنیت او در انتخاب مدل کارت عروسیش تأثیرگذاشته است.

گفتنی است وحید ششتمدی که عده ای وی را با نام علی نیز می شناسند، به جز وبسایت سلام ششتمد دارای وبلاگی است که آن را به اتفاق همسرش خانم تکتم صنعتی اداره می کند. اما این وبلاگ هم اکنون بیش از 3 ماه است که به روز رسانی نشده است. برای مشاهده وبلاگ علی ششتمدی و همسرش هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه ، بدین وسیله این پیوند را به همشهری هنرمندان وحید ششتمدی تبریک و تهنیت عرض می کند.

کارت دعوت عروسی این هنرمند را که چند روز قبل روی صفحه فیسبوکش منتشر شده ، در ادامه مشاهده می کنید:

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

خلاقیت مسوولان یک مدرسه توجه دانش آموزان سبزواری را به زیبایی های شهر خود جلب کرد

نظرت را بنویس
comments

پارسا

بسوزه دل اونا که نمی تونن خلاقیت رو ببینن بسسسسسسسسسسسسسسسسیار خلاقانه است

گل

لوس بود

؟؟

لوس؟!!!!

مفتح

خیلی خلاقانه و جالب بود

مهدی حسین پور

عضو شورای اسلامی شهر ششتمد: همایش جاده ولایت امسال در ششتمد برگزار می شود عضو شورای اسلامی شهر ششتمد گفت: ششتمد خاستگاه تشیع سرخ علوی است و از طرفی با توجه به حضور امام جواد(ع) در این شهر ، ششتمد بعنوان پایگاه دوم امامت در ایران اسلامی محسوب می شود. مهدی اکبری افزود: وجود مکانی با نام باغچه زیارت که محل وضو ساختن جوانترین امام شیعیان می باشد بعنوان محلی مقدس از دیرباز مورد توجه عاشقان اهل بیت(ع)در این شهر بوده است. وی ادامه داد: این مکان و مسجد جامع ششتمد که محل به جا آوردن نماز حضرت جواد الائمه بوده ، بعنوان اماکنی مقدس مورد توجه مردم مؤمن ششتمد است. عضو شورای اسلامی شهر ششتمد اظهارداشت: این شورا چندی قبل به خاطر سابقه تاریخی و مذهبی شهر کهن ششتمد پیشنهاد برگزاری همایش جاده ولایت را در ایام ولادت سراسر نور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) داده بود و خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با این مهم موافقت کرده است. وی گفت: بی شک موافقت با برگزاری همایش جاده ولایت در شهر تاریخی و مذهبی ششتمد به حرمت امام جواد(ع) می باشد و بر همه ما ششتمدیهاست که جهت برپایی هرچه باشکوهتر این همایش تلاش نماییم. اکبری اظهار داشت: بی شک با توجه به نیروهای فرهنگی فراوان ششتمد در نقاط مختلف کشور انتظار همراهی و همکاری این عزیزان با شورا ی اسلامی شهر ششتمد را داریم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما