دیدار و گفتگوی محمدعلی طالبی و محمدحسن پورکاوه در

بازدید سرزده شهردار سبزوار از سازمان اتوبوسرانی

عملکرد رئیس سازمان اتوبوس رانی سبزوار در هفته های اخیر از جانب برخی شهروندان سبزواری و مخاطبان اسرارنامه مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت به طوری که چند مطلب اعتراضی در همین زمینه به بخش صدای مردم اسرارنامه ارسال شد و پس از انتشار این مطالب انتقادی ، چندین نظر موافق یا مخالف نیز از جانب مخاطبان ارسال شد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید مطالب انتقادی درباره عملکرد محمد حسن پورکاوه در سازمان اتوبوس رانی سبزوار را هم اکنون در پیوندهای زیر مطالعه نمایید:

انتقاد از عملکرد پورکاوه رئیس سازمان اتوبوسرانی سبزوار

چرا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار مشکل کارمندان خود را حل نمی کند؟

شورای شهر سبزوار به وضعیت پرسنل سازمان اتوبوسرانی رسیدگی کنند

 

مدتی پس از بالا گرفتن این بحث ها در اسرارنامه ، دکتر محمدعلی طالبی که در سومین ماه از دور جدید خدمت خود در جایگاه ریاست شهرداری سبزوار به سر می برد، به بازدید سرزده ای از سازمان اتوبوسرانی پرداخت و با مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

 این اقدام شهردار سبزوار، احتمالا نشان دهنده توجه مناسب وی به اخبار و رصد جریان های رسانه ای سبزوار است و اگر این احتمال صحیح باشد، باید این رویه دکتر طالبی را ستود که رسانه های محلی را به عنوان تریبونی برای شنیدن صدای مردم ، به رسمیت شناخته و به مطالبات مردم که از طریق این رسانه ها اعلام می شود، رسیدگی می کند.

مشروح  گزارش بازدید سرزده و دیدار دکتر طالبی با محمدحسن پورکاوه مدیرعامل اتوبوسرانی سبزوار را که توسط روابط عمومی شهرداری سبزوار منتشر شده ، در ادامه مطالعه خواهید کرد:

 

شهرداری سبزوار : بازدید سرزده شهردار از ناوگان اتوبوسرانی سبزوار

صبح امروز شهردار به طور سرزده از ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این بازدید سرزده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی با بیان اینکه این سازمان با عمری بیست و دو ساله بعنوان اولین سازمان شهرداری سبزوار در سال 1371 تشکیل شد، گفت: طراحی جدید ساختمان اتوبوسرانی در سال 86 توسط یکی از کارشناسان معماری شهرداری انجام و مکان جدید به بلوار کشاورز- روبروی موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) انتقال یافت.

محمد حسن پورکاوه با بیان اینکه در حال حاضر 155 دستگاه اتوبوس روزانه به حدود 70 هزار نفر از شهروندان در سفرهای درون شهری ارائه خدمات دارند، اظهار داشت: از این تعداد 45 دستگاه اتوبوس به بخش خصوصی تعلق دارد که در 25 خط حومه شهری فعالیت می کنند.

وی با اظهار اینکه سازمان اتوبوسرانی به لحاظ فنی و تعمیرگاه ناوگان اتوبوس ها جزو شهرهای نخست کشور محسوب می شود، اظهار داشت: با تلاش همکاران فنی توانسته ایم در بحث مراقبت و نگهداری از ناوگان هم جزو موفق ترین های سازمان های خود باشیم.

پورکاوه با تاکید بر احتساب شغل رانندگان اتوبوسرانی در زمره مشاغل سخت و زیان آور شد و گفت: اعمال این مهم در برخی شهرها صورت گرفته که جا دارد ما نیز با توجه به سختی کار رانندگان آن را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار همچنین از اختصاص یکهزار و 600 دستگاه اتوبوس جهت تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کشور در آخرین جلسه شورای این سازمان خبر داد و گفت: قرار است تا بهمن ماه امسال این تعداد دستگاه به ناوگان اختصاص یابد که در صورت فراهم بودن همه جوانب، سازمان ما هم خرید چند دستگاه اتوبوس را در برنامه خواهد داشت.

گفتنی است پس از گفتگو شهردار سبزوار از کلیه بخش های سازمان اتوبوسرانی بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

 

منبع: شهرداری سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

گزارش هفته نامه ستاره صبح از معضل حاشیه نشینی در سبزوار

نظرت را بنویس
comments

به امپراطوری دروغ در این سازمان پایان دهید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما