محسنی ثانی خبر داد:

سفر وزیر ارشاد به سبزوار برای دکتر شریعتی ، سربداران و داروگ

وبسایت محسنی ثانی ساعاتی قبل نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت محسنی ثانی برای سفر به سبزوار پاسخ مثبت داد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، این نماینده اصول گرای مجلس بعد از ظهر دوشنبه در یک تماس تلفنی گفت: در پی دیدار و دعوت اینجانب از علی جنتی ، برای شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی ، و نیز بازدید از اجرای آیینی شاهنامه خوانی توسط گروه موسیقی داروگ، مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه دوم تیر 93 به سبزوار سفر می کند.

محسنی ثانی در همین زمینه افزود: هرچند دعوت اولیه از وزیر ارشاد برای روز 29 خرداد همزمان با سالگرد وفات دکتر شریعتی بود ، اما به دلیل پیش آمدن یک سفر ضروری برای وی ، این سفر در 2 تیرماه انجام می شود و طی آن مقام عالی وزارت به طور همزمان یاد و خاطر دکتر شریعتی را گرامی می دارد و هم هفتصدمین سالروز قیام سربداران را پاس داشته و هم به تماشای اجرای آیینی رزم رستم و سهراب توسط گروه موسیقی داروگ در سبزوار می پردازد.

وی سپس ابراز امیدواری کرد، تکلیف ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تا هنگام سفر وزیر مشخص شود و از بین گزینه های احتمالی که برای این سمت در نظر گرفته شده است، یک نفر در همین روزها برای به دست گرفتن زمام امور فرهنگی و هنری دیار سربداران انتخاب شود.

محسنی ثانی در پایان همچنین ابراز خوشبینی کرد این سفر نیز مانند سفر سایر وزرا و مقامات ارشد کشور به دارالمومنین سبزوار ، از برکات شایسته ای برخوردار باشد و منجر به معرفی توانمندی های بی شمار فرهنگی دیار سربداران گردد.


منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

با پیگیری محسنی ثانی ، 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فرهنگسرای امام رضا در سبزوار اختصاص یافت

نظرت را بنویس
comments

مفتح

به عنوان یاد آوری احتمال حضور وزیر در نمایشگاه شمع به مناسبت دکتر شریعتی که خود جوش از طرف جمعی از جوانان و با همت مردم برگزار می شود قوت گرفته

درو بر نماینده پرتلاش جناب محسنی.کاش ایشان جلسات عمومی مسجد جامع رو بیشتر برگزار میکردند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما