شماره جدید هفته نامه ستاره صبح منتشر شد / آقایان ما هم دلواپسیم

دویست و بیست و نهمین شماره از هفته نامه ستاره صبح که به مدیرمسوولی آقای علی صالح آبادی یکی از همشهریان اهل قلم سبزواری در تهران اداره می شود، دیروز دهم خرداد 93 منتشر شد.

ستاره صبح که به تازگی وبسایت رسمی خود را نیز افتتاح کرده است، در یکی از جدیدترین مطالبی که در این وبسایت کرده از وجود ابعاد مختلف و کمتر دیده شده دلواپسی در میان میان مردم سخن به میان آورده و نوشته است:

آقایان ماهم دلواپسیم

محسن ثلاثی- بروجرد 

آری، ما هم دلواپسیم، دلواپس آینده پرونده‌های  سه هزار میلیاردی، شش هزار میلیاردی و 9 هزار میلیاردی و پرونده‌های میلیاردی دیگر 

آری، ماهم دلواپسیم، دلواپس آینده پرونده‌های قطور زنجانی‌ها، پرونده بیمه ایران، پرونده مناطق آزاد تجاری، فروش سوالات کنکور، ورود 3000 نفر بی‌آزمون به مقطع دکتری و پرونده‌های ریز و درشتی که قاعدتا روی میز دستگاه قضاست، سرانجام نگران 800 میلیارد درآمد ارزی در طول هشت سال دولت‌های نهم و دهم.

آری، ما هم دلواپسیم، دلواپس انزوای ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، به بازی گرفتن منافعمان توسط دول شرق آری، ما هم دلواپسیم، دلواپس مهجور شدن خون شهدای هشت سال جنگمان، ریخته شدن خون شهدای هسته‌ای‌مان، فرزندان   ...ستار بهشتی‌مان، پرونده کهریزک، سه ستاره شدن دانشجویانمان. 

آری، ما هم دلواپسیم، دلواپس خانه‌نشین شدن و به انزوا کشیده شدن منتقدین و روزنامه‌نگارانمان، بر هم زدن جلساتمان، تهدید شدن رکن چهارم دموکراسی (مطبوعات)، هجمه آوردن به دولت برآمده از آرائمان. 

آری، ما هم دلواپسیم برای آلودگی محیط زیستمان، پارازیت‌های ماهواره‌ای‌‌، خشک شدن دریاچه ارومیه، زاینده‌رود، کارون، هامونمان، آلودگی هوا، ریز گردها و بنزین آلوده‌مان، آمار مرگ  و میر در اثر تصادفات در جاده‌هایمان.

آری، ما هم دلواپسیم، سنگ‌اندازی‌ها در مسیر انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای‌مان، برداشت گازمان در پارس جنوبی توسط قطری‌ها و رژیم حقوقی دریای خزرمان.

آری، ما هم دلواپسیم برای بی‌کاری جوانانمان، هزینه درمان‌مان، فرار مغزهایمان، حقوق نگرفتن کارگرانمان، کوچک شدن سفره‌هایمان، افزایش  پرونده‌های جرم، بزه  و دل شادیم، دل شاد از  24 خردادمان، وزن سیاسی و پیروزی هسته‌ای‌مان و ...

منبع: وبسایت هفته نامه ستاره صبح

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سخنان کلیدی حسن روحانی رئیس جمهور ایران درباره دین و آخرت مردم

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما