قطعی شدن حضور دو تن از فرزندان دکتر شریعتی و احتمال حضور احمد مسجد جامعی در مراسم 29 خرداد مزینان

صفحه دعوت به حضور در مراسم سی و هفتمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی در شبکه اجتماعی فیسبوک که در مدت کوتاه راه اندازیش مخاطبان نسبتاً زیادی را پیدا کرده است، در یکی از جدیدترین پست های خود از قطعی شدن حضور دوتن از فرزندان دکتر شریعتی در مزینان برای شرکت در مراسم یادبود این معلم بزرگ انقلاب در 29 خرداد خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، همچنین گفته شده ، احتمالا احمد مسجد جامعی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دوران دولت سیدمحمد خاتمی و رئیس کنونی شورای شهر تهران نیز در این مراسم حضور یابد.

متن کامل این مطلب کوتاه در صفحه دعوت به حضور در مراسم سالروز دکتر شریعتی به شرح زیر است:

حضور احسان شریعتی و سارا یا سوسن شریعتی در سی و هفتمین سالگرد دکتر شریعتی قطعی شد قول مساعدتی از آقای مسجد جامعی جهت حضور در مزینان از ناحیه خانواده دکتر شر یعتی گرفته شده است.

منبع: صفحه دعوت به حضور در مراسم سالگرد دکتر شریعتی

همه دوستداران شریعتی به ویژه مردم سبزوار و مزینان که افتخار همشهری بودن با این نویسنده بزرگ و متفکر والامقام معاصر را دارند، امیدوارند امسال مراسمی با شکوه و مفصل برای پاسداشت این معلم برجسته مزینانی برگزار شود.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مزینانی بودن به دکتر شریعتی و فرزندانش کمک کرد

نظرت را بنویس
comments

مزینانی نرجس خاتون

ضمن تبریک به شما و همکاران عزیزتا ن به مناسبت اعیاد شعبانیه از خبر رسانی شما کمال سپاس و تشکر را دارم . به سایت من هم خوشحال می شوم سری بزنید

از سارا شریعتی استاد گروه جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران نیز دعوت کنید.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما