در اعیاد مبارک ماه شعبان ، به یاد هنرمندان و بزرگان شهرمان باشیم

روزهای گذشته یکی از همشهریان عزیزمان به اسم "حامد" در بخش نظرات مطلب "پیش کسوتان تئاتر سبزوار" در بخش حوض هشت پایه این وبسایت ، نظری ارسال کرد و از بیماری یکی از هنرمندان پیش کسوت تئاتر سبزوار خبر داد و از کم توجهی برخی از دوستان و مسئولین فرهنگی شهرستان نسبت به این پیشکسوت هنرمند ابراز گلایه کرد.
متن این نظر را در اینجا برای اطلاع عموم همهشریان هنردوست و هنرپرور سبزواری منتشر می کنیم :
سلام قابل توجه مسئولین ،هنرمندان و پیشکسوتان و دوستان قدیمی استاد خلقی آیا خبر دارید که استاد مدتی است که بدلیل بیماری شدید در بیمارستان واسعی بستری می باشد و متاسفانه هیچدام از دوستان و مسئولین حتی یک عیادت خشک خالی هم انجام نداده اند.فقط ما ایرانیها بلدیم وقتی کسی را از دست می دهیم ،بفکر و تجلیل از او می افتیم .
نویسنده : حامد
در اینجا مجله اینترنتی اسرارنامه که متأسفانه به جز شنیدن نام استاد خلقی این پیشکسوت ارجمند تئاتر سبزوار هیچ شناخت دیگری نسبت به ایشان ندارد ، از حامد همشهری عزیزی که این نظر را ارسال کرده و دیگر دوستانی که از شخصیت و هنر استاد خلقی شناخت کافی دارند ، درخواست می کند جهت معرفی هرچه بیشتر این هنرمند سبزواری نظرات و اطلاعات خود را در مورد استاد خلقی برای ما ارسال کنند تا در همین بخش انتشار یابد.
اطلاعات می تواند شامل مشخصات و بیوگرافی شخصی و خانوادگی استادخلقی ، تئاتر های اجرا شده توسط ایشان ، شغل و افتخاراتی باشد که احتمالاً در طول سالهای خدمتشان کسب کرده اند.
احترام و ارزش گزاری برای بزرگان و به ویژه پیشکسوتان فرهنگی و هنری هر شهری یکی از ضروریت اجتماعی و از اخلاق نیکوی ایرانی و اسلامی است . امید که هریک از ما بتوانیم در این امر خطیر فعالیت موثری داشته باشیم.
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما