علی جنتی وزیر ارشاد برای بزرگداشت دکتر شریعتی به سبزوار می آید

وبسایت محمدرضا محسنی ثانی نوشت:

نماینده مردم سبزوار از قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در سبزوار و مزینان خبر داد.

محمدرضا محسنی ثانی ، طی یک تماس تلفنی گفت: مدتی قبل در دیداری که با علی جنتی داشته است، درباره توانمندی های فرهنگی فراوان در منطقه سبزوار بزرگ صحبت کرده و به ویژه بر لزوم برگزاری مراسمی شایسته جهت پاسداشت مقام نویسنده و متفکر بزرگ معاصر دکتر علی شریعتی و نیز برگزاری کنگره هفتصدمین سال نهضت سربداران تأکید کرده است که مورد موافق وزیر نیز قرار گرفته است.

وی گفت: با ادامه پیگیری ها، مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای اخیر قول داده است که در صورت پیش نیامدن برنامه های اضطراری، در تاریخ 29 خرداد آینده در سبزوار و مزینان زادگاه دکتر شریعتی حضور یابد.

محسنی ثانی ادامه داد: حضور وزیر فرهنگ در سبزوار علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی ، برای مشاهده اثر هنری گروه داروگ نیز خواهد بود.

گفتنی است: گروه داروگ به تازگی با تلفیق شعر، موسیقی ، تئاتر و ورزش های پهلوانی اجرایی آیینی و فاخر از شاهنامه فردوسی را در سبزوار روی صحنه برده است.

این اجرا با استقبال گسترده ای از جانب مردم و مسوولان ارشد شهرستان مواجه شده است و گفته می شود گروه داروگ می تواند به عنوان سفیر هنری سبزوار در ایران و سایر کشورها شناخته شود.

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

احتمال برگزاری  بزرگداشت دکتر شریعتی با حضور وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی در مزینان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما