سبحانی فر میزبان مدیران و معلمان نمونه سبزوار در خانه ملت شد

مدیران و معلمان نمونه سبزوار میهمان سبحانی فر در خانه ملت
جمعی از مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش شهرستان سبزواردیروز همزمان با هفته معلم ، میهمان سبحانی فر در خانه ملت بودند.
در این سفر که هماهنگی برای بازدید از مکانهای فرهنگی و تاریخی همچون برج میلاد – موزه دفاع مقدس – کاخ سعد آباد – نمایشگاه کتاب میهمان خانه ملت - موزه مجلس شورای اسلامی و مدرسه عالی شهید مطهری و بازدید از مجلس قدیم ( شهید مدرس ) انجام گردید و در محل مجلس قدیم شهید مدرس جلسه با حضور نماینده مردم جناب آقای سبحانی فر برگزار و ضمن خیر مقدم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم ، معلم را هدایت گر و روشنگران جامعه دانست با استفاده از حدیث پیامبر اکرم ( ص) عالم و معلم را نسبت به عابد همچون ماه شب 14 در مقابل سایر سیارات دانست و از معلمان دیار سربدار خواست که برای توسعه این دیار با پیشنهاد هاو انتقادات سازنده خود نقش آفرینی نمایند. سبحانی فر از اتمام ساختمان بیمارستان حشمتیه با توجه به تخصیص اعتبارتا آبان ماه سال 93 و افتتاح جراحی قلب باز که در این مدت بطور جدی پیگیری نمودند خبر داد و همچنین اشاره به ظرفیتهای بالای منطقه نمودند وی خواستار استفاده بیشتر از این ظرفیتهای فرهنگی تاریخی و طبیعی منطقه شد که از جمله اشاره به قیام سربداران و از موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کنگره این نهضت خبر داد وی همچنین و به نطق چند روز قبل خود اشاره کرد که به این ظرفیت بالا بایستی مسئولان توجه نمایند و در طرح تقسیمات کشوری مورد توجه قرار گیرد تا حقوق این منطقه همچون گذشته تضییع نشود.

منبع: سبزوارما
 

 

 

 

 

 

 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments

بچه مردم

این فرهنگیان و مدیران محترم در این ایام دایربودن کلاسها و نزدیکی فصل امتحانات، مدرسه ،درس و مشق و بچه های مردم راچه طوری واگذار کردند و به تفریح و تفرج مشغولند. به نظر میاید سه ماه تعطیلی بهترین فرصت برای صفا سیتی و عکس یادگاری انداختن است! حتما تا الان غیبتشون رد شده و کسر حقوقم شدن طفلکی ها!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما