در دانشگاه حکیم سبزواری

نمایشگاه خوش نویسی با محوریت قرآنی در سبزوار برپا می شود

همزمان با برپایی بیست و نهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های منطقه 3 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری ، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی تعدادی از هنرمندان برجسته سبزوار برپا می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این خبر را اشرف گل افشانی اعلام کرده است، که یکی از بانوان هنرمند سبزواری است و پیش از این به مدت هشت سال مدیریت نگارخانه اسرار در خانه فرهنگ دانشجو را برعهده داشت و اینک پس از تعطیلی نگارخانه اسرار ، هنوز هم با همان علاقه گذشته، پروژه های هنری و فرهنگی خود را پیگیری می کند.

گل افشانی که مدتی قبل در مصاحبه ای مفصل با خبرگزاری محلی سبزوارنیوز از تعطیل شدن نگارخانه باران و بی تفاوتی مسوولان فرهنگی شهرستان نسبت به این اتفاق ناخوشایند به صراحت گلایه کرده بود (برای مطالعه آن مطلب روی اینجا کلیک کنید)، اینک اما در سایه پربرکت برگزاری بیست و نهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های منطقه 3 کشور، در تلاش است تا به سهم خود همچنان چراغ برپایی نمایشگاه های هنری و فرهنگی را در شهر کهن بیهق روشن نگاه دارد.

وبسایت خانه فرهنگ دانشجو ، خبر برپایی نمایشگاه مذکور را به شرح زیر منتشر کرده است:

 

برپایی نمایشگاه قرآنی در دانشگاه حکیم سبزواری

 در راستای برگزاری بیست و نهمین مسابقات قرآنی منطقه3کشور به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری،نمایشگاهی از آثار خوشنویسی اساتیدبرجسته فوق ممتاز شهرستان سبزوار ،برپامی گردد.

گل افشانی مسئول نگارخانه ضمن خبرفوق اعلام کرد: این نمایشگاه معنوی از لحاظ کمی و کیفی فرصت مناسبی جهت پیوند و انس و الفت دانشجویان با هنرقرآنی خواهدبود.

ما باید برای گسترش فرهنگ قرآنی و زمینه سازی در بهره مندی ومشارکت هنرمندان و دانشجویان به برپایی اینگونه نمایشگاه ها علاوه بر سطح شهر درمحیط های دانشگاهی به صورت همدفمند فعالیت کنیم.

38تابلو ازخوشنویسان بین المللی شهرستان سبزواراساتید:شیرخانی،طوسی،شم آبادی وزرقی  رسالت این فرهنگ قرآنی را برعهده دارد.                                                              

افتتاحیه نمایشگاه قرآنی همزمان با آغاز مسابقات قرآنی2/22اردیبهشت ماه(دانشکده ادبیات طبقه سوم)برگزارمی گردد.

منبع: سبزوارفرهنگ

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نمایشگاه عکس «زباله های ما» در نگارخانه امیرشاهی سبزوار گشایش یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما