پستچی سبزواری برای بهبود وضعیت پست کشور مقاله نوشت

پستچی سبزواری مقاله‌ای در خصوص نقش و تاثیر تفکر مدیران بر پویایی و توانمندی کارکنان به نگارش درآورد.
 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پست، محمد برازنده، موزع اداره پست شهرستان سبزوار که در دانشکده جامع علمی و کاربردی پست مدرک فوق‌دیپلم حسابداری خود را اخذ نموده و بیش از 9 سال سابقه خدمت در این بخش را دارد، حاصل تجربیات، نگرش‌ها و همچنین مطالعات خود در زمینه مباحث پستی دنیا را به رشته تحریر درآورد.
 

وی در خصوص انگیزه‌اش از این اقدام گفت: از ابتدای فعالیت در شرکت پست تاکنون همواره شاهد نگرانی مدیران و مسئولان ارشد شبکه در خصوص مسائل مالی و ترافیک مرسولات بوده‌ام. طی این سال‌ها و با توجه به مطالعاتی که در زمینه سیستم پستی بسیاری از کشورهای پیشرفته داشتم، متوجه وجود مشکلات عمیقی در صنعت پست کشورمان شدم.
 

برازنده ادامه داد: همه کشورهای پیشرفته دارای شبکه پستی قوی، کارکنان متعهد و باانگیزه و همچنین نفوذ خدمات پستی در تمام ارکان جامعه می‌باشند؛ از همین رو مهم‌ترین مسئله پست کشورمان را در بلاتکلیفی وضعیت حقوقی شرکت و کافی نبودن آگاهی لایه‌های مختلف جامعه در زمینه تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم خدمات پستی در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری‌های ملی می‌دانم.
 

موزع سبزواری پس از آن به وضعیت پست کشورهایی چون ژاپن، سوییس،‌ آلمان و در این کشورها پست به صورت دولتی باقی مانده و در کنار آن چند اپراتور خصوصی به فعالیت پرداخته‌اند که این خود موجب رقابت گسترده در بین آنها و در نتیجه ارتقای کیفیت خدمات شده است.
 

وی اظهار امیدواری نمود: نگارش این مقاله بتواند نقشی هرچند کوچک در افزایش انگیزه همکاران و بهبود وضعیت پست کشورمان ایفا نماید.

 

منبع: وبسایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

 

با سپاس از آقای رضا حارث آبادی مدیر وبلاگ ابوالفضل بیهقی (روستای حارث آباد) بابت پیشنهاد انتشار این مطلب

 

نظرت را بنویس
comments

علی

مقاله جالبی بود ولیکن حیف که مسولین وقت قدر این کارمند را ندانستندواز نظریه های ایشان استفاده نبردند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما