انتقاد به محمود دولت آبادی به خاطر انتقادش از مرحوم محمدرضا لطفی

سخنرانی ، محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری که در روزهای گذشته در مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمدرضا لطفی شرکت کرده بود، برای وی انتقاداتی را از جانب بعضی رسانه های کشور به همراه آورده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، محموددولت آبادی که در این مراسم برای دقایقی درکنار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جای گرفت و به گفتگو با او پرداخت(منبع)، هنگامی که برای سخنرانی پشت تریبون حاضر شد، بعضی از اظهاراتش درباره زنده یاد لطفی مورد توجه شماری از رسانه ها قرار گرفت و واکنش انتقادی آنان را برانگیخت.

در همین راستا پایگاه خبری تحلیلی صراط انتقاد خود را از دولت آبادی در مطلبی به شرح زیر بیان داشته است:

 

توهین دولت آبادی به لطفی در روز وداع

محمود دولت‌آبادی که گویا از مشی و دیدگاه‌ها و اظهارات محمدرضا لطفی درگذشته، هنوز عصبانی است در روز تشییع پیکر او از دوست سابق خودش انتقاد کرد.

صراط: مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا لطفی، پیشکسوت موسیقی روز گذشته با حضور جمعی از مردم و مسئولین در محوطه تالار وحدت تهران برگزار شد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: راز محبوبیت استاد محمدرضا لطفی در باورهای اعتقادی او و ارتباط تنگاتنگش با مردم بود.

وی افزود: لطفی سخن مردم و آنچه در قلب مردم بود را با زخمه تار خود به منصه ظهور می‌رساند و در طول بیش از چهار دهه ارتباط با مردم آثار فاخری را از خود به یادگار گذاشت و عمر خود را در خدمت مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی صرف کرد.

گفتنی است، پیکر محمدرضا لطفی پس از تشییع، جهت خاکسپاری به زادگاه او در گرگان منتقل می‌شود.

اما محمود دولت آبادی در روز تشییع پیکر لطفی، اظهاراتی را علیه این موسیقیدان فقید بیان کرد و گفت: نکته قابل تأمل این است که محمدرضا لطفی سرانجام به این مملکت بازگشت. وقتی بازگشت که نابهنجاری‌‌ها خیلی زیاد بود. خود لطفی هم بهنجار نبود و درگیری‌های لفظی بین او و هنرمندان دیگر خوب نبود.

محمدرضا لطفی از خالقان سرودهای حماسی و انقلابی سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، بامداد جمعه 12 اردیبهشت و در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت.

لطفی از گفت‌وگو با رسانه‌های بیگانه نفرت داشت و توهین احمد شاملو به موسیقی و شعر کلاسیک ایران را بی‌پاسخ نگذاشت.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی صراط

 

گزارش تصویری از حضور و سخنرانی محمود دولت آبادی در مراسم تشییع جنازه مرحوم لطفی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دیدار و گفتگوی محمود دولت آبادی با وزیر فرهنگ در مراسم تشییع زنده یاد محمدرضا لطفی

نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب آقای فرماندار ! جاده مزینان نیازمند توجه بیشتر است شاهدان کویرمزینان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما