یک جانباز دفاع مقدس:

تاریخ ایران هیچ گاه دکتر شریعتی را فراموش نخواهد کرد

آقای فضل الله فضلی یکی از جانبازان سرافراز دوران 8 سال دفاع مقدس و از مخاطبان گرامی مجله اینترنتی اسرارنامه است که به تازگی برای یکی از مطالب این مجله که در ارتباط با دکتر علی شریعتی فرزند شایسته دیار سربداران نوشته شده بود، نظری ارسال کرده است.(منبع)

نظر ارسال شده توسط آقای فضلی هرچند کوتاه است ، اما به زیبایی دیدگاه های شخصی ایشان و شاید شمار زیادی از دوستداران شریعتی را درباره این نویسنده بزرگ و متفکر برجسته معاصر بیان می کند.

از همین رو اسرارنامه در ادامه به انتشار نظرات این مخاطب گرامی می پردازد:

درود بی پایان به روان پاک ومطهر شهید دکتر علی شریعتی و پدر بزرگوارشان استاد محمد تقی شریعتی ، دکتر شریعتی به یقین جزء آن دسته از کسانی است که تاریخ ایران آن را فراموش نخواهد کرد و اندیشه والای شهید شریعتی راهگشای بسیاری از جوانان مومن قبل و بعد از انقلاب بوده و خواهد بود.

 اسلام خواهی و وطن دوستی شریعتی بر انسانهای بی غرض کاملا شفاف و روشن است و یکی از معرفان شیعه حقیقی و عدالت محور است .

شریعتی مزد زحمات دوران سخت زندگی خود را که همیشه در تکاپو و جستجوی یاد گیری و تربیت نسل جوان بود به دست آورد در این راه موفق شد تا جوانان وطن با مراجعه به کتابهای ایشان و رهنمودهای مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و همراهی و طلایه داری شخصیت های دیگری مانند شهید مطهری و بهشتی و... در راه مبارزه علیه طاغوت متحد و همپیمان شوند و امروز حاصل زحمات آن عزیزان بزرگوار ، جمهوری اسلامی است و تا زمانی که در این سرزمین جوان هست و اندیشه ای از ذهن آنان تراوش نماید یاد شریعتی به همراه امام شهیدان و دیگر بزرگان این نظام به نیکی برده خواهد شد .

 از خداوند تقاضا می کنم که ما را پیرو و ادامه راه شهیدانمان بویژه شهید عزیز دکتر شریعتی و امام خمینی (ره) قرار دهد.

آمین

نویسنده: فضل الله فضلی

گفتنی است آقای فضلی مدیریت یک وبلاگ شخصی با نام "بشر در جستجوی راه سوم" را نیز برعهده دارد که در آن فقط نظرات و دغدغه های خود را در مورد ارزشهای دینی و اجتماعی و کرامت انسانی به رشته تحریر در می آورد.

شما گرامیان می توانید برای مطالعه وبلاگ این هموطن جانباز و اهل قلم به پیوند زیر مراجعه نمایید.

بشر در جستجوی راه سوم

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تأکید محسنی ثانی بر بزرگداشت دکتر علی شریعتی در مزینان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما