نمایشگاه عکس "زباله های ما" کاری از سیدحامد حیدری در سبزوار برپا می شود

سیدحامد حیدری هنرمند عکاس دیار سربداران در روزهای آینده با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اقدام به برپایی نمایشگاه عکس "زباله های ما" خواهد کرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این هنرمند جوان روز یکشنبه در گفتگو با اسرارنامه اعلام کرد: دراین نمایشگاه عکس هایی از فعالیت رفتگران زحمت کش در سطح شهر سبزوار به نمایش گذاشته می شود که با سختی و مرارت در ایام مختلف سال اقدام به پاکیزگی شهر می کنند.

حیدری افزود: تلاش رفتگران بسیار ارزشمند است اما متأسفانه معمولا در توسط اکثر اقشار جامعه نادیده گرفته می شود و یا به عنوان یک شغل کم منزلت به آن نگاه می شود. حال آنکه اگر این عزیزان نبودند، آلودگی فضای شهرها را پر می کرد و دیگر برای زندگی و هیچ فعالیتی مناسب نبود.

وی ادامه داد: وقتی ایده اجرای این نمایشگاه به ذهنم خطور کرد، طرح آن را با بسیاری از مسوولان در میان گذاشتم اما در آن میان تنهاسازمان مدیریت پسماند شهرداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری سبزوار  حمایت های موثری به عمل آوردند.

وی  سپس به صورت ویژه ای از آقای فصیحی رئیس سازمان خدمات پسماند شهرداری قدردانی کرد و گفت: این مسوول هم حمایت های مادی و هم معنوی خوبی از این طرح به عمل آورده است.

حیدری همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز در واگذاری سالن نمایشگاه و همکاری ارگان شهرداری را در بحث تبلیغات یادآوری کرد و گفت ان شاءالله این نمایشگاه از تاریخ پنجشنبه 18 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت در محل نگارخانه امیرشاهی مجتمع فرهنگی هنری اسرار برپا خواهد شد.

گفتنی است اسرارنامه به همین مناسبت گفتگوی کاملی با سیدحامد حیدری ترتیب داده است که در روزهای آینده در همین وبسایت منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است سبزوار به تازگی در ردیف 10 شهر پاک و سبز ایران مطرح شده است (منبع)و کارشناسان ژاپنی روش های دفع زباله در این شهر را موفقیت آمیز دانستند (منبع) که بی شک این جایگاه در نتیجه تلاش رفتگران و مدیران شهرداری سبزوار به دست آمده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

وبسایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار راه اندازی می شود

نظرت را بنویس
comments

فرجامیان

دوست عزیزم حامد جان امیدوارم در سایه ی ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندی های استادان خود پله های ترقی را در زمینه هنر به سرعت پشت سر بگذارید و ما شاهد موفقیت روز افزونت باشیم .... هدف واقعی، آموختن عکاسی نیست. هدف این است که چگونه زندگی را زندگی کنیم هدف این نیست که سوژه ها را طور دیگری نشان دهی. بلکه این سوژه ها هستند که عکاس را تغییر می دهند آن گاه با موضوع یکی خواهی شد که از روزن دلت به آن نگاه کنی، نه فقط از پشت دوربین به عنوان یک ابزار. " پل مارتین لستر "

رضایی

احسنت بر حامدحیدری هنرمند با انتخاب یک موضوع خوب وجالب ودرود بر سازمان پسماند شهرداری برای این کار ارزشمند

فندق

چه کار نیکو و قشنگی....
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما