«کلیدر» دولت آبادی در نمایشگاه کتاب تهران همچنان محبوب و پرفروش

رمان کلیدر محمود دولت آبادی نویسنده سبزواری که به تازگی توسط انتشارات فرهنگ معاصر به چاپ بیست و ششم رسیده است، همچنان طبق معمول سال های گذشته در نمایشگاه کتاب تهران محبوب و پرفروش است.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، خبرگزاری مهر در روزهای اخیر در گزارشی که از غرفه نشر فرهنگ معاصر در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران تهیه کرده است کتاب های کلیدر و هنری کسینجر را از  پرفروش ترین های این غرفه معرفی نموده است:
شرح کامل این گزارش در خبرگزاری مهر به شرح زیر است:


استقبال از کتاب هنری کسینجر در نمایشگاه/ «کلیدر» همچنان می فروشد

ترجمه کتاب «چین» نوشته هنری کسینجر و رمان «کلیدر» اثر محمود دولت آبادی 2 اثری هستند که در غرفه نشر فرهنگ معاصر در نمایشگاه کتاب تهران، با استقبال روبرو شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر فرهنگ معاصر با بیش از 250 عنوان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، 10 عنوان چاپ اولی هستند. این ناشر طی سال های گذشته رمان «کلیدر» اثر محمود دولت آبادی را چاپ کرده بود که چند سال است قطع پالتویی آن را نیز روانه بازار نشر کرده است. این رمان که توسط فرهنگ معاصر به چاپ بیست و ششم رسیده، در یک مجموعه 5 جلدی چاپ شده است و همچنان مخاطبان و بازدیدکنندگان زیادی از غرفه این ناشر، سراغ آن را می گیرند.

کتاب دیگری که فروش خوبی در میان آثار این ناشر در نمایشگاه دارد، «چین» نوشته هنری کسینجر وزیر اسبق امور خارجه آمریکا است. این کتاب درباره روابط آمریکا و چین و چگونگی پیشگیری از یک جنگ سرد میان این دو کشور است.

از میان 10 عنوان چاپ اولی فرهنگ معاصر برای نمایشگاه، دو کتاب فرهنگ «زرافشان» شامل اصطلاحات هنر خوشنویسی و «عشق اول» فروش خوبی دارند. «عشق اول» مجموعه داستانی متشکل از 3 داستان از ایوان تورگینیف و تئودور داستایوفسکی است که توسط سروش حبیبی به فارسی بازگردانی شده اند.

در میان کتاب های فرهنگ و دانشنامه هم، فرهنگ انگلیسی به فارسی «پویا» اثر محمدرضا باطنی، دایره المعارف هنر و فرهنگ انگلیسی به فارسی «هزاره» اثر علی محمد حق شناس در روزهای برپایی نمایشگاه تا به حال، بیشترین میزان فروش را داشته اند.

«فرهنگ شیمی» و «فرهنگ امثال و تعاریف عربی» دو کتابی هستند که قرار است تا چند روز آتی چاپ و وارد غرفه نشر فرهنگ معاصر در نمایشگاه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر


استقبال از بیست و ششمین چاپ رمان کلیدر در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی است که رمان مذکور در نمایشگاه های سال های قبل نیز مورد استقبال و فروش خوبی قرار گرفته است و به طور نمونه خبرگزاری مهر در سال 91 نیز از فروش بالای این کتاب در غرفه نشر فرهنگ معاصر گزارشی منتشر کرده بود.

«کلیدر» دولت آبادی پرفروش ظاهر شد

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تابوی محمود دولت آبادی در زادگاهش سبزوار شکسته شد

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما