4 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد ریاضی در دانشگاه حکیم سبزواری راه اندازی می شود

4 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد ریاضی به دانشگاه حکیم سبزواری افزوده می شود.

دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری اخیرا از کم بودن تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه انتقاد کرده و یکی از برنامه های خود را افزایش تعداد رشته ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی عنوان کرده بود.

در هفته های اخیر نیز خبر راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مواد مرکب و کارشناسی ارشد رشته ادبیات تطبیقی نیز در دانشگاه حکیم سبزواری مطرح شد.و بنابراین به نظر می رسد روند افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه حکیم سبزواری به سرعت در حال انجام است.

دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه معتبر ملی در شمال شرق ایران است.

اخذ مجوز ۴ رشته کارشناسی ارشد ریاضی

با تأیید دفتر گسترش آموزش عالی و با پیگیری و زحمات ریاست و مسئولین دانشکده ریاضی و نیز معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مجوز راه اندازی ۴ رشته ریاضی محض با گرایش جبر، ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی، ریاضی کاربردی با گرایش ریاضی- فیزیک و ریاضی کاربردی با گرایش کنترل و بهینه سازی، در مقطع کارشناسی ارشد، به دانشگاه حکیم سبزواری اعطاء شده و دانشگاه می تواند از سال تحصیلی آینده نسبت به پذیرش دانشجو در این مقطع اقدام نماید.

*

رشد و توسعه کمی و خصوصاً کیفی دانشگاه در حوزه های آموزشی و گسترش رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی، اعتبار و جایگاه دانشگاه را در بین دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی افزون خواهد ساخت.

ضمن عرض تبریک به ریاست محترم دانشگاه، مسئولان ساعی دانشکده ریاضی، معاونت محترم آموزشی، همکاران گرانقدر و دانشجویان عزیز، سربلندی و سرافرازی تمامی زحمت‌کشان پر تلاش دانشگاه را از خداوند متعال خواستاریم.

*

روابط عمومی دانشگاه


 منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

فهرست رشته های موجود در دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments

برقبانی

سلام خدا قوت با مطلب: 1-هر که با ما نیست بر ما نیست...!!! 2-تحرک جریان مشکوک ترویج ناهنجارهای دینی و اجتماعی بی‌حجابی‌مانکن ها درخودروهای‌ شخصی‌ در سبزوار + دانلود رایگان مستند " من روحانی هستم " + 22مطلب جدید منتظر حضور و نظر گرمتون هستم. khademoshohada1.ir یاعلی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما