دریافت حمایت مالی توسط محمدرضا محسنی ثانی برای نکوداشت استاد ماستیانی

مدتی است خبر برگزاری  مراسم نکوداشت استاد حسین ماستیانی هنرمند نقاش و مجسمه ساز مشهور سبزواری در میان اهالی  فرهنگ و هنر دیار سربداران پیچیده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، استاد ماستیانی که خالق تعداد زیادی از مجسمه های ماندگار و زیبا در سبزوار و تعدادی دیگر از شهرهای کشور است،  در میان همشهریان سبزواری خود به ویژه بیشتر با تندیس هفت پیکر سربداران شناخته می شود.

طبق  شنیده ها قرار است مراسم تقدیر از این هنرمند پیشکسوت سبزواری توسط موسسه "انتظار قائم" تحت مدیریت سیدرضا مختاری که خود از هنرمندان سبزواری  است، انجام شود.

در همین راستا وبسایت محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شریف شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد به تازگی از پیگیری نتیجه بخش این  نماینده مجلس جهت دریافت کمک 40 میلیون تومانی برای موسسه "انتظارقائم" خبر داده است که قرار است بخشی از این هزینه برای نکوداشت استاد ماستیانی هزینه شود.

بدین ترتیب امید می رود با جلب مشارکت سایر مسوولان و نهادهای شهری در برگزاری این  مراسم ارزشمند ، شاهد نکوداشتی  با شکوه  و ارزنده برای هنرمند پیشکسوت شهرمان استاد حسین ماستیانی باشیم.

اسرارنامه در ادامه به انتشار  متن کامل خبر منتشر  شده در وبسایت محمدرضا محسنی ثانی می پردازد:

دریافت کمک مالی توسط نماینده سبزوار برای برگزاری  نکوداشت استاد حسین ماستانی

پیگیری های محمدرضا محسنی ثانی مردم شریف شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ،داورزن و ششتمد منجر به دریافت کمک ۴۰ میلیون ریالی برای موسسه فرهنگی هنری انتظار قائم (عج) شد که قرار است بخشی از این اعتبار در نکوداشت استاد حسین ماستیانی نقاش ، مجسمه ساز و هنرمند مطرح سبزواری صرف گردد.

تصویر مکاتباتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران ، پیرامون این درخواست نماینده سبزوار انجام شده و سرانجام به موافقت دولت رسیده ، به شکل زیر است.

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

ضرورت تقدیر از مجسمه ساز خالق تندیس هفت پیکر در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما