چرا سبزوار شهر پاک و سبز ایرانی است؟

شماری از منابع خبری در روزهای اخیر از قرارگرفتن سبزوار درردیف 10 شهر پاک و سبز ایران خبردادند. (منبع)

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، کسب این جایگاه توسط سبزوار در حالی است که بسیاری ازمردم این شهر دائما از کمبودپارک ها و فضاهای سبز کافی در سطح شهر گلایه مندهستند. اما به نظر می رسد این انتقاد چندان مبنای واقعی نداشته باشد. چرا که طبق اعلام منابع خبری در روزهای اخیر سبزوار به لحاظ دو آیتم پاکیزگی و سرسبزی هم ردیف شهرهایی نظیر شیراز ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، کرمان و ... قرار گرفته است.
 

در همین راستا مدتی قبل وبسایت جدیدآنلاین که رسانه ای مشترک برای کشورهای فارسی زبان ایران ، تاجیکستان و افغانستان است اقدام به انتشار یک گالری تصویری از شهر سبزوار کرده است (منبع) ، که نشان دهنده بخشی از سرسبزی و پاکیزگی این شهر تاریخی است که یقیناً این ویژگی با زحمت و تلاش کارگران خدوم شهرداری و مدیران این ارگان به دست آمده است.

اسرارنامه هم اکنون در بخش عکس نامه همین وبسایت به انتشار تعدادی از تصاویر جدیدآنلاین پرداخته است که نشان دهنده تعدادی از پارک ها و فضای سبز ، شهر دیرینه های پایدار است.برای مشاهده این تصاویر روی پیوند زیر کلیک کنید:

پارک ها و فضاهای سبز شهر سبزوار

نظرت را بنویس
comments

..

لطف میکنید لیست کامل 10 شهر پاک ایران وبگید

مفتحی

سلام.با توجه به اینکه درایام نوروز به تعدادزیادی ازشهرهای کشورمسافرت نمودم به من عینا ثابت شد که سبزوار ازنظرتمیزی وپاکیزگی برترین شهرکشوراست و ازتمامی مسیولین و کارگران خدماتی تشکر میکنم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما