وقتی که هدایت هاشمی بازیگر سبزواری در دل مشهدی ها جا باز می کند

هدایت هاشمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در سال های اخیر است که به ویژه  استفاده او در بازی هایش از لهجه محلی شهرهای خراسان باعث محبوبیت و سرشناسی بیشتر او شده است.
هدایت هاشمی در سال های اخیر با بازی در چند سریال پرطرفدار تلویزیونی گاهی به لهجه مشهدی که شهر محل رشد او و گاهی به لهجه سبزواری که شهر زادگاهش بوده صحبت کرده است.
به طور  نمونه لهجه هدایت هاشمی در سریال پرطرفدار چک برگشتی که در نوروز 91 پخش شد و او نقش یک دکتر و نامزد انتخابات را بازی می کرد ، نزدیک به لهجه سبزواری بود و سیروس مقدم کارگردان آن سریال در یک مصاحبه هرچند سبزواری صرف بودن لهجه این بازیگر را رد کرد ، اما اذعان داشت لهجه هاشمی در چک برگشتی ، تلفیقی از سبزواری و بیرجندی و خراسانی بوده است. (منبع)

در نوروز 93 اما هاشمی با نقش اوس موسی در سریال پایتخت3 به صورت کامل با لهجه مشهدی صحبت کرد و این امر باعث افزایش محبوبیت او در میان ساکنان مرکز خراسان رضوی شد.
بازی  خوب و لهجه محلی اوس موسی در سریال پایتخت آن قدر مورد استقبال مشهدی ها و  بسیاری دیگر از بینندگان آن سریال، قرار گرفت که باعث شد علاوه بر خود او ، همسر و فرزندش  نیز  مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرند.
البته نگار عابدی همسر هدایت هاشمی نیز خود بازیگر است. اما در  حال حاضر شهرت او با شوهرش قابل  مقایسه نیست.   
اسرارنامه در ادامه به انتشار مطلب و تصاویری  می پردازد که پایگاه خبری تحلیلی حزب الله درباره خانواده هاشمی  منتشر کرده است:

همسر و دختر «اوس موسی»

هدایت هاشمی همسر نگار عابدی متولد ۱۳۵۳ در سبزوار است.شخصیت «اوس موسی» در پایتخت با آن لهجه شیرین مشهدی‌اش به خوبی توانست جایش را در دل مشهدی‌ها و البته ایرانی‌ها باز کند.

 

 منبع: شبکه خبری تحلیلی  حزب الله

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نوشداروی هنرمندان سبزواری برای صدا و سیمای ایران
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما