نماینده سبزوار: شهرداری نهادی است که همه امور اجتماعی شهروندان را در بر می گیرد

نماینده مردم منطقه سبزوار بزرگ گفت: شهرداری نهادی است که همه امور اجتماعی مردم را در بر می گیرد و هر شهروند از بدو تولد تا رجعت اموراتی در عرصه اجتماع دارد که حتما به شهرداری نیز مربوط می شود.

به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، این نماینده مجلس در دیدار نوروزی خود با شهردار و شماری از مدیران و کارمندان شهرداری سبزوار که در نهم فروردین ماه انجام شد ، افزود: به دلیل همین اهمیت شهرداری هاست که قانون گزار ، این نهاد را از خود مردم برانگیخته تا تعامل و درک متقابل بیشتری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری سبزوار چند سالی است که در ریل حرکتی موفقی افتاده و بعد از سال ها که وضعیت خوبی در این نهاد مهم مدیریت شهری مشاهده نمی شد ، اکنون وضعیت بهتری حاکم شده و بعضی از مهمترین مسائل شهری نظیر بازگشایی خیابان ها ، احداث فضای سبز، رسیدگی به ورودی های شهر و ....اقدامات خوبی بوده ، که در مدت های اخیر صورت گرفته است و شهروندان سبزواری امیدوارند در سال 93 با روی کار آمدن دکتر طالبی شهردار جدید سبزوار که در گذشته نیز حضور موفقی در این پست داشته و از سوابق ارزنده ای برخوردار است، این روند مثبت ادامه یابد.

شهردار سبزوار نیز در این جلسه گفت: دکتر محسنی با نگاه عمیق و خوبی که دارد و از چهره های ملی محسوب می شود ، حضورش برای شهر به عنوان یک سرمایه بزرگ ملی است و شهرداری امیدوار است که بتواند از کمک های فکری ، دانش و تجربه مدیریتی ایشان استفاده نماید.

دکتر محمدعلی طالبی افزود: شناخت دقیق بنده از دکتر محسنی مربوط به زمانی است که ایشان در سپاه سبزوار فرمانده ما بود و بنده از نزدیک عمق نگاه و تلاش ایشان را در فعالیت هایشان مشاهده می کردم.

منبع: وبسایت محسنی ثانی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

محسنی ثانی: وسواس های زیاد شورای شهر سرانجام به انتخاب شهردار شایسته ای منجر شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما