فرمانده پایگاه بسیج خواهران امام رضا(ع)

در سخنرانی هایم برای معرفی حکومت مردمی سربداران تلاش خواهم کرد

فرمانده پایگاه بسیج خواهران امام رضا (ع) در روزهای اخیر طی مصاحبه ای که با وبسایت سبزوار نیوز داشته است ، از آشنایی با حکومت مردمی سربداران و تصمیم خود برای معرفی این رویداد مهم تاریخی سبزوار در سخنرانی هایش خبر داده است.

خانم معصومه حاجی سیدنصیری که به تازگی به سبزوار شهر دیرینه های پایدار و پایتخت نهضت ملی - مذهبی سربداران سفر کرده است ، همچنین در گفتگوی خود با سبزوارنیوز که می توان از آن به عنوان خبرگزاری محلی غرب خراسان رضوی یاد کرد ، گفته است: سبزوار را شهری فرهنگی با قدمتی چندین هزارساله دیده ام.

مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه به انتشار متن کامل مصاحبه این بانوی فرمانده بسیجی از وبسایت سبزوارنیوز می پردازد:


سبزوار را شهری فرهنگی مذهبی با قدمتی چندین هزارساله دیدم

فرمانده پایگاه بسیج خواهران از حوزه 122 فاتح ناحیه قدس تهران بیان داشت: در مسیر سفر زیارتی که به مشهد مقدس داشتم، شهرستان سبزوار را همانگونه که در ذهن تصور کرده بودم "شهری فرهنگی با قدمتی چندین هزارساله" دیدم.
معصومه حاجی سید نصیری به خبرنگار سبزوارنیوز گفت: خوشحالم که در این سفر توانستم اطلاعات مناسبی را از این شهر تاریخی بدست آورم. اهالی دیار سربداران را مردمانی سختکوش و البته بسیار اهل مطالعه و فرهنگی دیدم.
خانم سیدنصیری افزود: جاذبه های فرهنگی و توریستی بسیار پویا و بکری را در این سفر دیدم که قطعا هنگام بازگشت به تهران، برای دوستان و بستگان وصف این روزها را خواهم کرد.
رییس پایگاه بسیج خواهران شهرک اکباتان تهران اذعان داشت: ویژگی های کم نظیری را دیدم و جا دارد از مسئولان شهرستان برای اختصاص جایگاه بسیار رفیع و ارزنده ای که به شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اختصاص داده اند، قدردانی نمایم.
وی در ادامه به شعار امسال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و گفت: با توجه به این که از تارنمای خبرگزاری محلی "سبزوارنیوز" مشاهده کردم، امسال هفتصدمین سالگرد تأسیس حکومت مردمی سربداران هم هست که قطعا تلاش خواهیم کرد کمکی هرچند ناچیز به ثبت این رویداد مهم هم در سخنرانی های خود و هم در مطالبی که به معرفی این واقعه بزرگ اختصاص می دهم، داشته باشم.
معصومه حاجی سیدنصیری اظهارداشت: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی به تلاش همه مدیران و مسئولان بستگی دارد و همچنین وفاق و دوستی فراوانی را می طلبد، به همین خاطر امسال به امید خدا می توانیم به شعار مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ایشان به موضوع فرهنگ در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مناسب تر ازهر سال دست پیدا کنیم.

منبع: سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سربداران در سایت سازمان ملل مورد توجه و احترام است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما