کتابی که محمود برآبادی نویسنده برجسته سبزواری برای مطالعه نوروزی به نوجوانان پیشنهاد داد

پیشنهادهای مطالعه در نوروز/

پیشنهاد محمود برآبادی: «پسرخاله وودرو» را حتما بخوانید!

محمود برآبادی کتاب «پسرخاله وودرو» را برای مطالعه نوجونان در ایام عید نوروز پیشنهاد می‌کند.

 

محمود برآبادی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، رمان «پسرخاله وودرو» را برای مطالعه نوجوانان در ایام عید نوروز امسال، پیشنهاد می‌کند. او در این باره می‌گوید: یکی از رمان‌های خوبی که سال گذشته منتشر شد و در فهرست‌ها و مجامعی چون لاک‌پشت پرنده و شورای کتاب کودک، برگزیده شد و مورد توجه قرار گرفت، «پسرخاله وودرو» بود.

این نویسنده در ادامه درباره پیشنهاد خود گفت: این کتاب که نوشته روت وایت است، توسط خانم محبوبه نجف‌خانی ترجمه شده و برای نوجوانان داستان جذابی دارد. رمان مذکور همچنین جایزه نیوبری را هم از آن خود کرده است. پیشنهاد من به نوجوانانی که در ایام تعطیلات عید، فرصت مطالعه دارند، این است که حتما این کتاب را مطالعه کنند چون مطمئن هستم از خواندن آن لذت خواهند برد.

داستان «پسرخاله وودرو» درباره پسری به نام وودرو است که یک شب مادرش ناگهانی او و خانه‌شان را ترک می‌کند. به این ترتیب وودرو مجبور می‌شود به خانه‌ پدربزرگ و مادربزرگش برود. در خانه‌ پدربزرگ، وودرو با دخترخاله‌اش دوست می‌شود. دخترخاله‌ وودرو نیز پدرش را از دست داده است. مسائل و مشکلات این دختر و پسر باعث دوستی بیش‌تر بین آن‌‌ها می‌شود و همدیگر و مشکلات زندگی را بهتر می‌شناسند...

این کتاب سال گذشته توسط انتشارات افق منتشر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

شما گرامیان اگر مایل به آشنایی بیشتر با استاد محمودبرآبادی نویسنده برجسته و کمتر معرفی  شده سبزواری هستید ، می توانید به مطالعه مطلبی بپردازید که هم اکنون در بخش حوض هشت پایه همین مجله منتشر  شده است. برای ورود به این بخش همینک روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

 پیشنهاد فرهنگی کافه کتاب سبزوار برای ایام نوروز: کتاب عیدی بدهیم

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما