در پی استقبال مسافران

پروازهای دومین فرودگاه استان خراسان رضوی در شهر سبزوار افزایش یافت

پروازهای دومین فرودگاه استان خراسان رضوی در شهر سبزوار ، در پی استقبال مسافران افزایش یافت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این خبری  است که امروز وبسایت نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی به انتشار آن پرداخته است.

مشروح کامل در این زمینه را می توانید در ادامه به نقل از وبسایت محمدرضا محسنی ثانی مطالعه نمایید:

 

پرواز های فرودگاه سبزوار افزایش پیدا کرد / آسمان سبزوار جمعه ها نیز پرواز خواهد داشت

رئیس فرودگاه سبزوار طی نامه ای به دفتر نماینده مردم از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سبزوار از نوروز ۹۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، مهندس علی همتی در این نامه علاوه بر اعلام افزوده شدن پروازهای رفت و برگشت مسیر سبزوار – تهران ، به تغییر ساعات پروازی این فرودگاه در سایر روزهای هفته نیز اشاره کرده است.

بنا بر همین گزارش شرکت هواپیمایی آسمان که درحال حاضر هر هفته ۸ پرواز رفت و برگشت در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه را در فرودگاه سبزوار انجام می دهد از تاریخ ۹ فروردین لغایت ۳ آبان ۹۳ روزهای جمعه نیز در مسیر هوایی تهران – سبزوار پرواز خواهد داشت تا تعداد پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه سبزوار به هفته ای ۱۰ سورتی افزایش یابد.

ضمنا برنامه پروازی فرودگاه سبزوار از تاریخ ۹ فروردین ۹۳ توسط شرکت هواپیمایی آسمان به شرح زیر اعلام شده است:

 

یکشنبه : حرکت از تهران ۲۰:۳۰              ورود به سبزوار ۲۱:۴۰              حرکت از سبزوار:  ۲۲:۱۰

 

دوشنبه : حرکت از تهران ۱۷:۲۵              ورود به سبزوار: ۱۸:۳۵             حرکت از سبزوار:  ۱۹

 

سه شنبه:حرکت از تهران ۱۶:۴۵             ورود به سبزوار: ۱۷:۵۵            حرکت از سبزوار:   ۱۸:۲۵

 

پنجشنبه:حرکت از تهران  ۲۱:۰۰             ورود به سبزوار: ۲۲:۱۰             حرکت از سبزوار:  ۲۲:۴۰

 

جمعه:حرکت از تهران  ۲۱:۴۰                  ورود به سبزوار:  ۲۲:۵۰           حرکت از سبزوار:   ۲۳:۲۰

 

گفتنی است:فرودگاه سبزوار پس از فرودگاه بین المللی مشهد دومین و البته تنها فرودگاه فعال در میان شهرستان های استان خراسان رضوی است که استقبال مسافران از پروازهای آن در حال افزایش است.

فرودگاه مذکور ، پیش از این به مدت یک سال دارای  پروازهای منظم خارجی بوده و از این حیث نیز در بین استان های خراسان رضوی ، شمالی و سمنان تنها شهرستان بعد از مشهد می باشد که تجربه برخورداری از پروازهای خارجی را به دست آورده است.

منبع: وبسایت محسنی ثانی

 

همچنین وبسایت محمدرضا محسنی ثانی در خبری دیگر درهمین زمینه به نقل از این  نماینده مجلس گفته است:

 

نماینده مردم سبزوار: فرودگاه سبزوار ظرفیت برقراری پروازهای روزانه را دارد

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه سبزوار ظرفیت برقراری پروازهای رفت و برگشت روزانه  به تهران را دارد.

محمدرضامحسنی ثانی روز دو شنبه در گفتگویی تلفنی بااشاره به افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار از نوروز ۹۳ به ۵ روز در هفته، گفت: این افزایش به دنبال جلساتی انجام شد که با حسین علایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان داشتیم و شهروندان سبزواری و مسافران این شهر از این به بعد می توانند در روزهای جمعه نیز از پروازهای مسیر هوایی سبزوار – تهران به صورت رفت و برگشت استفاده نمایند.

وی همچنین افزود: با رایزنی هایی که انجام گرفت ، پروازهای روز دوشنبه فرودگاه سبزوار نیز که برای مدتی به صبح منتقل شده بود ، مجددا به ساعات بعداز ظهر و شب بازگشت که مورد استقبال و تقاضای بیشتر مسافران این مسیر بود.

وی همچنین گفت: از آنجایی که سبزوار قطب اول دانشگاهی ، ورزشی ، تجاری ، سیاسی و اداری خراسان رضوی پس از مشهدمقدس است و رفت و آمدهای زیادی را در ایام مختلف سال دارد ،  پروازهای فرودگاه این شهر درمسیر هوایی تهران به هر روز در هفته افزایش یابد.

لازم به ذکر است بر طبق اطلاعات منتشر شده در نشریات آماری شرکت فرودگاه های کشور، استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه سبزوار در مسیر تهران – سبزوار در ماه های اخیر روند رو به افزایشی را نشان داده است. به طوری که علی رغم کاهش تعداد پروازهای مسیر مذکور از هفته ای ۶ روز در دی ماه ۹۱ به هفته ای ۴ روز در دی ماه ۹۲ ، اما تعداد مسافران و میزان بارهای جابه جا شده در  این فرودگاه در دی سال جاری نسبت به دی سال گذشته افزایش محسوسی داشته و همین روند افزایشی در بهمن ماه ۹۲ نیز ادامه پیدا کرده است.

بنا براین به نظر می رسد در صورت ادامه روند استقبال مسافران ، فرودگاه سبزوار بتواند به زودی پروازهای روزانه به مقصد تهران را تجربه کند و احتمالا پروازهایی به سایر مقاصد نیز ازاین فرودگاه برقرارگردد.

منبع: وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

گفتنی است ، فرودگاه سبزوار پس از فرودگاه بین المللی مشهد دومین و البته تنها فرودگاه فعال در میان شهرستان های استان خراسان رضوی است که پیش از این به مدت یک سال دارای  پروازهای منظم خارجی بوده و از این حیث نیز در بین استان های خراسان رضوی ، شمالی و سمنان تنها شهرستان بعد از مشهد می باشد که تجربه برخورداری از پروازهای خارجی را به دست آورده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

افزایش استقبال از پروازهای داخلی فرودگاه سبزوار در دی ماه 92 نسبت به دی ماه 91

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما