خبر خوش نایب رئیس شورای شهر در آستانه سال نو

دکتر طالبی بالاخره با حکم وزارت کشور شهردار جدید سبزوار شد/ انتصاب شهردار عیدی سبزواری ها در نوروز 93، حقی که کمی دیر شد ...

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ساعتی قبل طی تماسی تلفنی با خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه از ابلاغ حکم دکتر طالبی برای برای شهرداری سبزوار خبر داد.

مسعود پسندیده افزود: دکتر طالبی فردا برای دریافت حکم خود از وزارت کشور راهی پایتخت می شود و بلافاصله پس از بازگشت ایشان و رسیدن حکم به دست شورای شهر ، در روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه مراسم معارفه رسمی وی برگزار می گردد تا بتواند قبل از پایان سال جاری کار خود را در شهرداری سبزوار آغاز نماید.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مسعود پسندیده در حالی این خبر خوش را اطلاع رسانی کرد که تقریبا تا پایان سال 92 چیز زیادی باقی نمانده است ، و بسیاری از شهروندان سبزواری گمان می کردند ابلاغ حکم شهردار جدید سبزوار به زمان دیگری بعد از نوروز 93 موکول شده است.

در این بین حتی شایعاتی مبنی بر عدم تأیید شهردار منتخب از سوی وزارت کشور و یا تغییر تصمیم اعضای شورا و انتخاب فردی دیگر به جای دکتر طالبی بر سر زبان ها افتاده بود ، اما سرانجام ابلاغ حکم از جانب وزارت کشور در واپسین روزهای سال جاری ، به تمام شایعات پایان داد و بدین ترتیب دکتر طالبی شهرداری که مورد اجماع اکثر اعضای شورا و مورد قبول بیشتر گروه های مردم است ، در آستانه  سال نو رسما کار خود را در ساختمان باغ ملی سبزوار آغاز خواهد کرد.

اگر تمام مسائل طبق برنامه اعلام شده توسط نایب رئیس شورای شهر پیش برود و دکتر طالبی پیش از فراررسیدن نوروز93 فعالیت خود را در شهرداری سبزوارآغاز کند ، بازهم نمی توان ازشهردار جدید انتظار عملکردی خاص در یکی دو هفته آینده را داشت چرا که در ایام پیش رو به دلیل مصادف شدن با تعطیلات نوروزی عملا فرصت مناسب برای اقدامات شهردار جدید فراهم نیست.اما در عوض دکتر طالبی فرصت کافی را دارد که مهمترین اولویت های کاریش را مرور کرده و درنخستین روزهای پس از سال نو با برنامه  و اهتمامی خاص به سراغ پروژه های خود برود و عیدی مردم سبزوار را پس از این انتظار طولانی مدت به خوبی ادا نماید.

شهروندان سبزواری هم خرسند خواهند بود که در سال جدید مدیریت امور شهری سبزوار به فرد لایق و خوش پیشینه ای سپرده می شود که از تجربه و وجاهت لازم حتی در سطح ملی برای مدیریت شهر مهمی همچون دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان و اولین قطب دانشگاهی ، علمی ، سیاسی ، اداری ، ورزشی و فرهنگی شمال شرق کشور پس از مشهد مقدس و ... برخوردار است.

با سپاس از آقای پسندیده که به عنوان یکی از اعضای شورای شهر همواره از ارتباط و تعامل خوبی با مردم به ویژه با اصحاب رسانه و خبر دیار سربداران برخوردار است و به امید فرا رسیدن سالی فرخنده و سرشار از توسعه و آبادانی برای دیار سربداران .

 

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید برای مشاهده فهرست مهمترین رویدادهای سبزوار در سال 92 مطلب منتشر شده دربخش چای داغ همین مجله مراجعه نمایید. برای ورود به این بخش روی اینجا کلیک کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با شخصیت علمی و اجرایی دکتر طالبی شهردار سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شورای شهر و شهرداری سبزوار با دستانی پر به استقبال نوروز 93 می روند.

نظرت را بنویس
comments

مفتح

با تبریک به مردم شهر سبزوار

سبزواری

مبارک باشه انشاء الله ممنونیم جناب پسندیده
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما