قرار گرفتن سبزواردر ردیف 5 مرکز استان با تأسیس یک پادگان افسری و درجه داری

پادگان آموزشی افسری و درجه داری با نام »شهدای هویزه« در سبزوار تأسیس خواهد شد.
این خبر را معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار درروز گذشته اعلام کرده است.
براساس گزارش های منتشر شده در خبرگزاری های معتبر ملی و محلی ، قاسم شعبانی عطار برقراری امنیت برای مردم را یکی از اهداف و رویکردهای اصلی جمهوری اسلامی ایران دانسته و تأکید کرده است استقرار و ایجاد این مرکز آموزشی نه تنها در راستای تأمین امنیت سبزوار مفید خواهد بود ، بلکه در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان نیز تأثیرات مثبتی از خود به جای خواهد گذاشت.
تأسیس این پادگان افسری و درجه داری در ادامه فعالیت های با اهمیت و گسترده ای است که در ماه های اخیر  ارتش سرافراز و نیروی انتظامی پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سبزوار شروع کرده اند.
سبزوار که پس از مشهد مقدس اولین مرکز سیاسی و جمعیتی و فرهنگی شمال شرق کشور است ، پیش از این نیز شاهد اجرای پروژه های با اهمیت دیگری توسط ارتش و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده است. پروژه هایی که اجرای آنها یا تنها به مراکز استان ها محدود بوده یا فقط در تعدادی از شهرهای خاص کشور انجام می شده است.
راه اندازی پروژه تاکسی هوایی توسط سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و تأسیس نخستین دفتر شهرستانی سازمان جهاد وتحقیقات خودکفایی نیروی زمینی ارتش(نزاجا) از دیگر پروژه های نظامی است که اجرای آنها در سبزوار در ماه های گذشته در فضای رسانه ای سبزوار و سایر نقاط کشور منتشر شد.
سرهنگ علی کلاته ، معاون مهندسی ناجا نیز در رابطه با راه اندازی این پادگان آموزش افسری و درجه داری در  سبزوار گفته است :اجرای این این پایگاه آموزشی فقط در مراکز استان‌ها انجام می‌شود، و سبزوار تنها شهرستان کشور ذکر شده که در کنار پنج مرکز استان به این مهم دست می‌یابد.
لازم به ذکر است که شهرستان سبزوار متأسفانه در سال 90 شاهد یکی از بیشترین آمارهای دعوا و درگیری بین تعدادی از جوانان بود که  حتی منجر به بروز چندفقره قتل شد. با این وجود با تأسیس  این پادگان نظامی امید می رود که طبق گفته مسئولین مربوطه امنیت مناسبی در شهرستان سبزوار و منطقه غرب خراسان رضوی حاکم شود.
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
تاکسی هوایی ، چرا در سبزوار؟!!!

نظرت را بنویس
comments

به شما چه

اولا شما غلط کردید بعد از مشهد از نظر سیاسی و جمعیتی شهر دوم هستید . نیشابور سرافراز با قدرت به سمت تشکیل استان خراسان مرکزی پیش میرود که خبر استان شدن نیشابور را خواهید شنید . اولویت استان شدن با نیشابور است

سربدار

با تشکر فروان از سردار فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابت حسن نیت و توجه ویژه به دیار پدریش./

واقعا که خیلی بی سواد و بی دقت هستید. جالب اینه که خودتون رو هم کارشناس و اهل تحلیل می گیرید!!! یه خبر زدید صد تا سوتی دارید!!! نوشتید: سازمان جهاد وتحقیقات خودکفایی نیروی زمینی ارتش(ناجا)!!!! ناجا نیروری انتظامیه نه سازمان جهاد و ..... دوما نوشتید ارتش قراره پادگان درست کنه!!! در صورتی که احداث این پادگان به عهده ی نیروی انتظامیه و نه ارتش!!! (تو همون خبری که فارس زده مشخصه) سوما: البته این نظر شخصیه منه شاید اشتباه باشه. احداث یک پادگان آموزشی (اونایی که سربازی رفتن می دونن اموزشی یعنی چی) چه تاثیری می تونه تو امنیت سبزوار داشته باشه؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما