خوشامدگویی عضو شورای شهر سبزوار به مجله اینترنتی اسرارنامه ...

ضمن عرض پوزش از شما دوستان و همراهان همیشگی اسرارنامه به خاطر توقف چندروزه در به روز رسانی این وبسایت که به دلیل بروز برخی مشکلات فنی ایجاد شد ، از شما دعوت می کنیم ، مجدداً با ما همراه باشید تا اخبار و مسائل دارالمومنین سبزوار را طبق روال گذشته و با همان دیدگاه و خط مشی شناخته شده اسرارنامه دنبال کنیم.
البته مشکلات فنی اسرارنامه در بخش عکس ها همچنان ادامه دارد که انشاالله این مورد نیز به زودی حل خواهد شد.

*   *   *

جلال تعصبی عضو محترم شورای شهر سبزوار در یکی از تازه ترین مطالب منتشره وبلاگ روزانه های خود ، ورود مجله اینترنتی اسرارنامه به فضای مجازی را تبریک گفته و برای این مجله آروزی موفقیت کرده است.
این اقدام تعصبی به دنبال آن اتفاق افتاده است که در ایام نوروز گذشته مجله اینترنتی اسرارنامه با انتشار یک مقاله در بخش کاغذ کاهی به معرفی و بررسی برخی از جنبه های شخصیتی مهندس تعصبی به ویژه در زمینه فعالیت های رسانه ای و ارتباط  مناسب وی با مردم از طریق رسانه مجازی اینترنت پرداخته بود.
شما می توانید برای مطالعه آن مطلب هم اکنون به بخش کوچه  پس کوچه پیوندها در انتهای همین مطلب مراجعه کنید.
مجله اینترنتی اسرارنامه که از ابتدای کارخود در جهت برای ترویج روحیه مثبت نگری در مقابل نگاه نگاه سیاه و امیدکننده رایج در بین تعدادی از همشهریان ، انجام انتقاد سازنده از مشکلات و مسائل مختلف اجتماعی در مقابل انتقادات دلسرد کننده و بی رهنمود ، پرهیز از تخریب شخصیت اشخاص حقیقی و حقوقی ، ایجاد ارتباط سالم ، آزاد و دو طرفه با حفظ ارزش ها بین مردم و رسانه ، مردم با مردم و مردم با مسئولین و ... کوشیده  ، هم اکنون خرسند از آن است که تلاش خود را در مسیر دستیابی به اهداف فوق نسبتاً موفقیت آمیز می بیند. امید که رضایت شما همشهریان گرامی و از همه مهمتر رضایت خداوند متعال نیز در  این مسیر تحقق پیدا کرده باشد.
 کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
جلال تعصبی به روزترین مدیر شهری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

خوب نون به هم قرض می دید شما الان 6 ماهه شروع به فعالیت کردیدایشون (تعصبی) تازه حالیش شده که شما وارد فضای مجازی شدید؟! یه مشت پاچه خوار!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما