از نظر شما:

اخبار مهم سبزوار در سال 92 چه بود؟

سال 92 یکی از سال های سخت سیاسی و اقتصادی در ایران بود. درحالی که تحریم های همه جانبه جهانی و نیز سوءمدیریت های فراوان از جانب مدیران ارشد کشور در واپسین ماه های دولت دهم باعث شده بود، کشور در تنگنای شدیدی به ویژه از نظر رفاهی و اقتصادی قرار گیرد ، سرانجام دولت دکتر روحانی با شعار تدبیر و امید روی کار آمد که در اولین روزهای حضور این دولت بعضی نشانه های گشایش در بیشتر امور مشاهده شد. اما از آنجایی عملکرد دولت روحانی هم خالی از ایراد نبود که مهمترین جلوه آن در توزیع بحث برانگیز سبد کالا قابل مشاهده بود و نیز بدان سبب که سوء مدیریت های داخلی و تحریم های شدیدخارجی ، عمیقا در طول چند سال اثر خود را بر جنبه های مختلف کشور باقی گذاشته بود ، بسیاری از بحران های کمبود بودجه و اعتبارات تا پایان این سال ادامه یافت.
همین موضوع باعث شد تا بسیاری از پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی که نیاز به بودجه های دولتی داشتند در همه نقاط کشور دچار رکود و افت شدید شوند. منطقه سبزواربزرگ نیز از این قاعده مستثنا نبود و بسیاری از پروژه های مهم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن ... که قرار بود در سال 92 به بهره برداری برسند و یا پیشرفت های خوبی پیدا کنند ، تحقق نیافت.
با  وجود این بازهم می توان شمار زیادی از خدمات مهمی را درهمین مدت در این شهرستان ها پیدا کرد که با بودجه دولت و یا بخش خصوصی به ثمر رسیده اند.


اینک اسرارنامه در هفته پایانی سال جاری با همکاری شمامخاطبان گرامی ، تصمیم دارد به جهت رسیدن به یک ارزیابی صحیح از کارنامه دیار سربداران در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی ، دانشگاهی و علمی ، فرهنگی و هنری ، ورزشی و ... نگاهی به مهمترین رویدادهای این سال در 5 شهرستان غرب خراسان رضوی (سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن) بیاندازد.


گفتنی است در تهیه این فهرست هیچ ترتیب خاصی (نه ترتیب زمان وقوع و نه اهمیت رویدادها) در نظر گرفته نشده است.


شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه این فهرست و ارسال نظرات خود به مطلب منتشر شده در بخش چای داغ همین مجله مراجعه کنید. برای ورود به آن بخش هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نیازمندی های سبزوار در سال 1391 از نگاه مردم

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما