مطالبات سبحانی فر از مقام عالی وزارت:

ارتقاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به اداره کل و تأسیس ادارات تابعه در شهرستان های تازه تاسیس غرب خراسان رضوی

نماینده مردم منطقه سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به اداره کل و تأسیس ادارات تابعه در شهرستان  های تازه تأسیس غرب خراسان رضوی شد.


به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، علی سبحانی فر  که به تازگی به همراه تعدادی از مقامات شهرستان جوین از جمله امام جمعه معزز ، فرماندار ، و رئیس نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوین به دیدار علی جنتی وزیر دولت اعتدال گرای  روحانی رفت تا بعضی از مهمترین مطالبات فرهنگی مردم شهرستان های حوزه انتخابیه خود را با وی مطرح نماید.


پایگاه خبری تحلیلی سبزوارما خبر این دیدار را به شرح زیر منتشر  کرده است:
دیدار سبحانی فر با وزیر ارشاد

 قول های مساعد وزیر

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی از جزئیات توافق جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل بخشی از مشکلات موجود در حوزه فرهنگی و هنرحوزه انتخابیه خبر داد.

علی سبحانی فراظهار کرد: در این دیدار محورهای مختلفی از حوزه فرهنگی سبزوار مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
 وی با اعلام این که بخشی از محورهای گفتگو با وزیر ارشاد در حوزه فرهنگی بود افزود: در این نشست لزوم تخصیص اعتبار پیش بینی شده برای احداث مجتمع فرهنگی زادگاه دکتر علی شریعتی که دردولت خاتمی پایه گذاری شده است مورد تاکید قرار دادم و خواستار تسریع در تامین اعتبار و تکمیل آن مجتمع شدم که آقای وزیر دستور تکمیل آن را صادر نمودند.
 عضو کمیسیون صنعت معدن و تجارت مجلس یادآور شد: احداث سالن سینمادر شهرستانهای جوین و جغتای از دیگر مطالباتی بود که در حوزه فرهنگی با وزیر ارشاد گفتگو شدو مقرر گردید با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی اقدام گردد.
 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه خبرنگاران نیز پیرامون حمایت های مالی از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی حوزه انتخایبه درخواست مساعدت وام های قرض الحسنه شد.
 وی اضافه کرد: حمایت از کانون های فرهنگی مساجد شهرستانهای سبزوار،جغتای؛جوین،خوشاب ،داورزن و ششتمد در راستای ترویج فرهنگ اسلامی -ایرانی آنها و همچنین امکانات فرهنگی از قبیل کتاب،قرآن و سی دی های فرهنگی و آموزشی در اختیار نمایندگی های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها یا امامان جمعه قرار داده شود از دیگرموارد بحث و گفتگو در این جلسه بودکه مورد مساعدت مالی ،کتب و قرآن قرار گرفت.

 سبحانی فر تاکید کرد: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت هفتصدمین سالگرد نهضت سربداران در سال 93در سبزوار نیز در این دیدار مطرح شدکه با نظر مساعد دستور لازم را صادر نمودند.
 نایب رییس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: ارتقاء اداره ارشاد سبزوار به مدیریت و همچنین تصویب ساختار سازمانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانهای جغتا ی،جوین،خوشاب و داورزن نیز در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفتو به صورت کتبی درخواست ارایه گردید و مقرر داشتند که وزارت مربوطه از طریق معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری پیگیری گردد.
 وی همچنین از اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی و کتابخانه شهرستان جوین خبر داد.

منبع: سبزوارما

منبع تصاویر: وبسایت نشریه خبری نسیم جوین

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبحانی فر: جاده سبزوار - جوین - اسفراین یک راه شریانی است / این محور دوبانده خواهد شد

نظرت را بنویس
comments

پرواز

قول که مردم ما زیاد شنیدند آقای نماینده بسیار زحمت کشیدی ما مردم که همیشه بودیم و هستیم این قول ها که جناب عالی از وزرا میگیرید بفرمایید تا کی میخواد عملی بشه که خوشحال باشیم که همش حرف نیست چرا که کم کمداره بوی انتخابات میاد شاید بعضی ها بگن کو تا انتخابات ولی فقط یه چشم بهم زذن دیگه مونده تا مردم شاهد اقدامات شما نمایندهای سبزوار باشند راستی هنوز اقدامات رئیس جدید علوم پزشکی سبزوار زیر ذره بین مردمه ها یادت که نرفته تو ایشونو آوردی

چرا آقای سبحانی فر فقط با فرماندار و امام جمعه و بقیه مسئولین جوین رفته پیش وزیر مگه جغتای و خوشاب و داورزن و سبزوار و روداب و ششتمدجز حوزه انتخابیه ایشون نیستن؟! حداقل اگرهمه شهرارونمی تونستن هماهنگ کنن همزمان ببرن اقلا باید از دوسه تا شهرستان میبردن پیش وزیر اینطوری در حق بقیه شهرهاتبعیض نمیشد

مفتح

به خوبی یادم هست زمانی که وزیر ورزش دولت پیشین آقای عباسی به سبزوار آمد یکی از مهمترین عوامل از حضور درسبزوار و نیز موافقت با بیشترین درخواستهای مطرح شده توسط مسولین سبزواری انسجام و همبستگی بین دو نماینده وقت عنوان داشته اما حالا تصویر وزیر ارشاد را با یکی از نمایندگان شهرستان بزرگ سبزوار مشاهده می کنیم که می توانست با حضور دو نماینده و در خواستهای بیشتر و گرفتن جواب های قانع کننده تری از این دیدار داشته باشیم

مفتح

متاسفانه باز بوی بد تفرقه و عدم همکاری و هماهنگی بین دو نماینده شهرستان به وضوح به مشام آشنا به چنین بوهایی می رسد حضور تکی و جداگانه نماینده یک شهری که دارای دو نماینده می باشد حال به خاطر کم کاری و بی تفاوتی توسط یک نماینده باشد و یا عدم استقبال از حضور دسته جمعی به هر حال مسولین و وزرا خوب می فهمند که چکونه با کمترین امتیاز به در خواستهای نمایندگان از زیر بار مسئولیت خارج شوند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما